Vliegticket en visa voor de Filipijnen.

Gestart door peldoman, zaterdag 20 december 2014, 15:29:40

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Inderdaad. Ik ben met Korean Airline vanuit Brussel met KLM vertrokken met een ticket van 6 maanden. Aan de balie deden ze in Brussel moeilijk en toonde ik je afdruk van Filipijnse ambassde in Brussel. Na telefoontje van haar was het dan ok. :thumb:

Pinocchio

Citaat van: peldoman op zondag 21 december 2014, 12:00:27
Ik zag trouwens op Skyscanner een ticket Davao met KLM, tussenstop KLM in Manila, verder naar Davao met PA.

Vlieg je met KLM naar Davao ben je meer dan 1000 Euro kwijt* en ben je 26 uur onderweg
Vlieg je met Singapore air, kost het minder dan 1000Euro* en ben je 19u25min onderweg.

*ticket geldig 6 maanden+

Ronny55

Effe bij BI nagevraagt,

Citaat van: Pinocchio op zondag 21 december 2014, 11:03:28


In dit geval wil ik nog altijd "zwart op wit" zien dat je geen visum nodig hebt als je langer dan 30 dagen naar de Filippijnen reist terwijl het op elke website van elke Filippijnse ambassade "zwart op wit" te lezen staat dat dat wel zo is.

Of gaan we ervan uit dat baliepersoneel van de meeste luchtvaartmaatschappijen niet kunnen lezen? :weetikniet:
Thank you. ren

Begin chatgesprek
16 uur geleden
Sir, I have a question , do i need a visa for entering the Philippines if i am intended to stay for 4 months. I am a Belgian citizen and have a round trip ticket valid for my time staying . Thanx
ongeveer een uur geleden

Greetings. Under Executive Order No. 408 dated 09 November 1980, a U.S. Citizen may enter the Philippines without a visa for a stay not exceeding 30 days provided he/she presents a passport valid for at least six months beyond the contemplated period of stay and a return ticket to his/her country of origin or a ticket and/or visa to his/her next country of destination.  Please be informed that if you will be arriving without a return or onward ticket, you may be refused entry. Thereafter, you may apply for a visa extension if you will be staying for 4 months. Thank you. ren
Einde chatgesprek

Thereafter, you may apply for a visa extension if you will be staying for 4 months. Thank you. ren
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Pinocchio

Citaat van: Ronny55 op maandag 22 december 2014, 04:15:11
Effe bij BI nagevraagt,

Citaat van: Pinocchio op zondag 21 december 2014, 11:03:28


In dit geval wil ik nog altijd "zwart op wit" zien dat je geen visum nodig hebt als je langer dan 30 dagen naar de Filippijnen reist terwijl het op elke website van elke Filippijnse ambassade "zwart op wit" te lezen staat dat dat wel zo is.

Of gaan we ervan uit dat baliepersoneel van de meeste luchtvaartmaatschappijen niet kunnen lezen? :weetikniet:
Thank you. ren

Begin chatgesprek
16 uur geleden
Sir, I have a question , do i need a visa for entering the Philippines if i am intended to stay for 4 months. I am a Belgian citizen and have a round trip ticket valid for my time staying . Thanx
ongeveer een uur geleden

Greetings. Under Executive Order No. 408 dated 09 November 1980, a U.S. Citizen may enter the Philippines without a visa for a stay not exceeding 30 days provided he/she presents a passport valid for at least six months beyond the contemplated period of stay and a return ticket to his/her country of origin or a ticket and/or visa to his/her next country of destination.  Please be informed that if you will be arriving without a return or onward ticket, you may be refused entry. Thereafter, you may apply for a visa extension if you will be staying for 4 months. Thank you. ren
Einde chatgesprek

Thereafter, you may apply for a visa extension if you will be staying for 4 months. Thank you. ren

Dat is dan overduidelijk Ronny, vanaf nu ben je dus "zwart op wit" een Amerikaan  :thumb: :thumb: :lachen: