113 injuries due to firecrackers as of December 27

Gestart door Rich, maandag 29 december 2014, 01:49:52

Vorige topic - Volgende topic

Rich

En dan moet het nog allemaal beginnen  :negatief:

MANILA, Philippines — The Department of Health has recorded at least 113 injuries due to firecrackers from the period of December 21 to 27.

Most of the injuries were caused by the banned firecracker, Piccolo.

The Health Department says the figure is still lower compared to date from the same period last year.

Meanwhile, the Palace has again appealed to the public to stay away from firecrackers and instead use alternative noisemakers for a safer New Year celebration. -- News Now, ANC, December 28, 2014.


Bron : http://www.abs-cbnnews.com/video/nation/metro-manila/12/28/14/doh-113-injuries-due-firecrackers-december-27
Rich de Nederbelg.

Amice

Mja, met de discussie om vuurwerk af te laten steken door de barangay of cityhall en het particuliere vuurwerk verbieden, zal hier voorlopig nog wel niet begonnen worden.

Edoch in de tijd dat Atienza mayor was en baywalk in ermita nog bestond was er bijna iedere vrijdag professioneel vuurwerk te zien, het kan dus wel.

In Manila is het beter om maar niet met de jaarswisseling over straat te gaan.
Zelfs in de subdivisie moest je oppassen maar daar staken ze verleden jaar wel mooi en veel sier vuurwerk af.
Het is dit jaar naar mijn gevoel ook eerder begonnen.

Maar eens kijken hoe dat in de province verloopt voor de verandering. :happy2:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Rich

Vorig jaar las ik ergens dat ze een volledige vuurwerk ban aan het overwegen waren en toen dacht ik al van  :blahblah: :blahblah:
Rich de Nederbelg.