Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Aankomst op terminal 3

Gestart door jamietagabundok, donderdag 19 februari 2015, 20:06:09

Vorige topic - Volgende topic

jamietagabundok

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 20 februari 2015, 10:21:33
Wat een gelul allemaal hierzo...  :floet:

Ja, je kan geld wisselen op terminal 3. Na de immigratie pak je je koffers van de baggage band. Passeer de douane en onderweg naar de uitgang kom je een wisselkantoortje tegen.


Bulldozer  :thumb:   

Jiggy , ik kom om 16.00 uur aan met Emerates, dus zal geen probleem zijn, mits geen ernstige vertraging.

jiggy

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 20 februari 2015, 18:57:48
Citaat van: Bulldozer op vrijdag 20 februari 2015, 10:21:33
Wat een gelul allemaal hierzo...  :floet:

Ja, je kan geld wisselen op terminal 3. Na de immigratie pak je je koffers van de baggage band. Passeer de douane en onderweg naar de uitgang kom je een wisselkantoortje tegen.


Bulldozer  :thumb:   

Jiggy , ik kom om 16.00 uur aan met Emerates, dus zal geen probleem zijn, mits geen ernstige vertraging.

Zelfde vlucht als ik had in december, zo te zien. Vetrrek in Dubai om  03:55

jamietagabundok

Klopt helemaal Jiggy  :thumb:  daarvoor kwart over 2 vertrek uit Bruxelles.

jiggy

Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 20 februari 2015, 20:13:29
Klopt helemaal Jiggy  :thumb:  daarvoor kwart over 2 vertrek uit Bruxelles.

Yep. Vlucht EK 184. 'k Wou dat ik de tijd 2 maand kon terugzetten  :lachen:

Pinocchio

Citaat van: Donnie op vrijdag 20 februari 2015, 12:55:30
Bundeltje 100 euro biljetten mee en dan wisselen bij een particulier wisselkantoor in centraal BKK (eerst even online kijken waar op dat moment de beste koers is)

De beste koers in Thailand krijg je bij superrich en je kan steeds de koers zien op hun website en vervolgens vergelijken wat je elders kan krijgen.

http://www.superrich1965.com/

Donnie

Om het makkelijk te maken zijn er 3 Superrich bedrijven: Superrich, Grand Superrich, Super Rich 1965. Eentje oranje, een groene en een blauwe als dominant kleur in het logo (hebben allemaal een iets andere naam), alle nabij Siam Paragorn.

Soms beiden andere bedrijfjes (Linda Exchange, SIA Exchange, ....) een betere koers dan 1 van de 3 Super Riches. Ik kijk altijd even op:
- http://thailand.megarichcurrencyexchange.com/index.php?cur=eur
- http://daytodaydata.net/
- https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=z1bhamjNiHQs.klLed4_ZPr6w&gl=us&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0

De top 3-5 wisselkoers verschillen niet veell, Dus als nummer 2-3 om de hoek van je hotel is heeft het geen zin om 5 kilometer te reizen voor een paar extra centen (of je moet een Hollander zijn zoals de Belgen deze zien: de voet uren op pad voor 5 eurocent winst   :lachen: ).

Ik mag aannemen dat dergelijke sites of googlemaps optie ook voor PHIL bestaat? Dan kun je makkelijk zien waar je het best voor PHP terecht kunt.


Luke

Citaat van: Donnie op zaterdag 21 februari 2015, 11:46:07

Ik mag aannemen dat dergelijke sites of googlemaps optie ook voor PHIL bestaat? Dan kun je makkelijk zien waar je het best voor PHP terecht kunt.


Filipijnen is Thailand niet, dus niet teveel AANNEMEN....
Heb nog geen online exchange rates gezien buiten die van de BSP en die van Creek in Dumaguete.
Misschien vinden andere meer online.

Donnie

Citaat van: Luke op zaterdag 21 februari 2015, 12:02:47
Filipijnen is Thailand niet, dus niet teveel AANNEMEN....
Heb nog geen online exchange rates gezien buiten die van de BSP en die van Creek in Dumaguete.
Misschien vinden andere meer online.
Ik heb inderdaad gegoogled, vind zelf zo 1-2-3 niets maar ik kan me niet voorstellen dat er niet een groepje fanatiekelingen is die dit soort dingen nog niet heeft opgezet. Je kunt bijna alles vinden op internet, ook wat je niet wil weten. Vandaar dat ik schreef "ik mag aannemen dat", al kan het natuurlijk zijn dat opmerkelijk genoeg er niemand is die een leuke site of app heeft gemaakt die PHP wisselkoersen vergelijkt. Het zou leuk zijn als een lezer hier de rest kan vertellen dt er wel degelijk 1 of meer sites/apps zijn die dit doen (op basis van online wisselkoersdata en/of feedback van gebruikers die fanatiek koersen doorgeven).

jamietagabundok

Citaat van: jiggy op vrijdag 20 februari 2015, 21:05:38
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 20 februari 2015, 20:13:29
Klopt helemaal Jiggy  :thumb:  daarvoor kwart over 2 vertrek uit Bruxelles.

Yep. Vlucht EK 184. 'k Wou dat ik de tijd 2 maand kon terugzetten  :lachen:


Je   zou willen het lekker allemaal nog een keer over te doen  jiggy    :lachen:    Kan ik me voorstellen jiggy, keek net  op je FB , en moet zeggen de dame naast je op de foto bij de chocolate hills ziet er geweldig goed uit  :thumb:   Uw vriendin neem ik aan ?

jiggy

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 21 februari 2015, 14:11:14
Citaat van: jiggy op vrijdag 20 februari 2015, 21:05:38
Citaat van: jamietagabundok op vrijdag 20 februari 2015, 20:13:29
Klopt helemaal Jiggy  :thumb:  daarvoor kwart over 2 vertrek uit Bruxelles.

Yep. Vlucht EK 184. 'k Wou dat ik de tijd 2 maand kon terugzetten  :lachen:


Je   zou willen het lekker allemaal nog een keer over te doen  jiggy    :lachen:    Kan ik me voorstellen jiggy, keek net  op je FB , en moet zeggen de dame naast je op de foto bij de chocolate hills ziet er geweldig goed uit  :thumb:   Uw vriendin neem ik aan ?

Yep  :thumb: