Lotgenoten gezocht die een praatje willen maken.

Gestart door TranceXL, zondag 29 maart 2015, 12:54:51

Vorige topic - Volgende topic

TranceXL

Lotgenoten gezocht die een praatje willen maken.
Hallo, mijn naam is Hans, ik ben op zoek naar lotgenoten die ook bezig zijn hun echtgenote (echtgenoot) naar Europa toe te halen, of misschien andersom om zelf naar de Filippijnen te gaan.
Zou het leuk vinden om van gedachten te wisselen, of als je in de buurt woont elkaar eens te treffen voor een praatje,  (woon nu tijdelijk in Rotterdam), aan de telefoon is ook ok voor mij, misschien kunnen wij elkaar wat ondersteunen, het is niet altijd even gemakkelijk vind ik.
Zelf heb ik altijd in het buitenland gezeten en heb praktisch geen contacten hier in NL, dat valt wel tegen nu ik afgekeurd ben en in NL zit te wachten, zeker nu ook nog niet precies weet welke kant wij op gaan en wat wij het beste kunnen doen.
Dus bij deze ben je uitgenodigd (man of vrouw) om als je het leuk vindt contact met mij op te nemen, stuur even een berichtje dan kunnen we misschien wat afspreken.
Groet, Hans

Cees


Hans
Elke 2e zondag van de maand is er een Filippijnse mis in de hildegarde kerk Hildegardestr 50 in Rotterdam met na de mis gezellig koffie drinken.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

jamietagabundok

Kijk er is een zendeling op het forum aktief   :lachen:       Weet niet of dit nou zo een goed idee is, je weet niet of Hans Katoliek is,en dan zit hij daar bij een kerkdienst in  :smiley-philippines: taal neem ik aan waar hij geen hol van verstaat.  :negatief:

Ik zal wel contact me je opnemen Hans, ben zelf eigenlijk net terug van eerste keer  :smiley-philippines: , ik ben iets jonger dan u, woon ook ( tijdelijk) omgeving Rotterdam.     

Ik zit beetje in het zelfde schuitje als U, weet niet welke kant het op gaat, zowel met mij als met mijn relatie.

Cees


Mis is in het Engels en zelfs de priester uit Cebu spreekt een aardig woordje Nederlands, gaf ook wel les in Tagalo.
Ben zelf niet zo'n kerkganger maar de asawa is wel katholiek dus zodoende kom ik er ook wel eens en er zijn daar
ook een paar mensen aktief die dan Filippijnse zeelui van een boot ophalen en terug brengen van boten die in Roterdam overliggen.

gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

jamietagabundok

In het Engles , oke dat bied perspectief, moet ik ook eens gaan kijken daar  :thumb:   Mijn vriendin streng Katholiek ( als het haar van pas komt )  , dus ga ik punten scoreen   als ze weet dat ik  naar kerk ga  :lachen:

joszevenvijf

hallo Hans ( en andere) Mijn naam is Jos, woon in Rotterdam, heb een correspondentie vriendin in Manilla.  Zou graag mannen leren kennen in een soortgelijke situatie om van gedachten te wisselen en evt. tips/ervaringen te delen

Ton Hasselt


MrJean

Hallo Jos en Ton,

Ik heb net jullie berichten gelezen en ik heb zelf ook wat contacten met Filippijnse vrouwen en ben er in het verleden ook een keer geweest. Ik heb mijn verhaal en ervaringen hier al vaker verteld maar ik erger me er wel aan dat heel veel wat hier gepost wordt vaak wordt verdraaid door andere forumleden en verkeerd geïnterpreteerd.

Lees maar mijn topic over "Ervaringen met datingsites".

Ik zal dit berichtje ook nog kopiëren en als PM naar jullie zenden. Daar kan ik mijn tel.nr. en e-mailadres geven.