Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vertrek uit Cebu

Gestart door Adriaan, zaterdag 18 april 2015, 01:46:15

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Adriaan op zaterdag 18 april 2015, 13:33:03
Ah Creek, met die "grote kaart" bedoel ik de projectie van een kaart van het lands/zeedeel waar je over heen vliegt en waar je het vliegtuig over ziet voortbewegen. Er is ook een aanduiding van de snelheid en de afgelegde afstand. Het hangt boven in de cabine maar is ook op het schermpje in de stoel voor je te vinden? Heb jij lang niet internationaal gevlogen?

Ok dank u, maar de laatse keer dat ik vloog was in het jaar 2000 naar Schiphol via Singapore vanuit Cebu city (Silk)

U vliegt naar Brisbane?

Goede reis toegewenst........ :hoedjeaf:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op zaterdag 18 april 2015, 13:10:35
Citaat van: Amice op zaterdag 18 april 2015, 06:49:54
Citaat van: pierrevanwies&segers op zaterdag 18 april 2015, 04:33:57
 of wou je het land uit met een vervallen acr-card ?????  ik vind het maar een vreemd gedoe.....en die 2800 komt aardig overeen met de prijs van die kaart.

 zal het toch  te weten komen want vertrek deze maand nog naar kota-kinabalu voor enkele dagen vor mijn visa-run.   :hoedjeaf:    

Ben je daar al vaker geweest ?
Het zou mooi zijn als je er meer over kunt vertellen.

Waarschijnlijk heeft hij dit nog niet gelezen?............. :lachen: :lachen: :crazy: :crazy:

Hij is daar veschillende malen geweest en vind het een prachtige georganiseerde plaats met vriendelijke mensen...goede hotels en shopping malls...geen geweld zoals in het "Beloofde Land"....goed transport en goed eten..........enz enz...









Lijkt een beetje op Penang waar ik in de jaren '70 was...........?
Kota kinabalu , is dit Maleisiƫ ?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek


Ronny55

Citaat van: Adriaan op zaterdag 18 april 2015, 12:40:22
Ronny heb jij een non-quota 13A immigrant visa? Die 2850 (in feite 2880) waar die Amerikaan (?) en ik het over hadden sloot ook een "express fee" van 500 p. in. Nonsense natuurlijk want wat was er te "expressen" wanneer je alleen voor dat loket stond. Maar zelfs wanneer ik dat  in de rekening betrek komt het op de luchthaven betaalde bedrag niet overeen met wat jij in CdO op het BI betaalde.
Jaja dat is wat ik ook heb, 1670 +500 "expresslane". kan het ook op de luchthaven doen maar doe het altijd hier.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Adriaan

Ja die Amerikaan betaalde ook 1670 + 500 maar alleen toen hij voor de tweede keer binnen een jaar het land uitging - dan wordt de prijs gereduceerd. Ging jij ook voor de tweede keer?

Creek ik vloog naar Sydney, niet Brisbane.

pierrevanwies

Citaat van: Amice op zaterdag 18 april 2015, 06:49:54
Citaat van: pierrevanwies&segers op zaterdag 18 april 2015, 04:33:57
 of wou je het land uit met een vervallen acr-card ?????  ik vind het maar een vreemd gedoe.....en die 2800 komt aardig overeen met de prijs van die kaart.

 zal het toch  te weten komen want vertrek deze maand nog naar kota-kinabalu voor enkele dagen vor mijn visa-run.   :hoedjeaf:    

Ben je daar al vaker geweest ?
Het zou mooi zijn als je er meer over kunt vertellen.

  ja, sinds 2005 doe ik mijn visa-run naar kota-kinabalu, valt best mee,geen gezever met taxis of zo,niks te vergelijken met de   :smiley-philippines:  mentaliteit.

  zal er begin volgende maand een topic over openen [visa-run naar kota]   

  .

  dat was effe   :offtopic:  maar adriaan wordt daar niet boos van dacht ik zo.....   :daag: