de 40 strafste toeristenvallen en hoe je ze kan vermijden

Gestart door Pinocchio, vrijdag 15 mei 2015, 19:12:57

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Citaat van: Pinocchio op vrijdag 15 mei 2015, 19:12:57
Een gewaarschuwd man is er 2 waard:

http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/article/detail/2322650/2015/05/15/Na-Axel-Opgelicht-de-40-strafste-toeristenvallen-en-hoe-je-ze-kan-vermijden.dhtml

Wilde hem ook posten vandaag  :thumb:

En dan klaagt men hier wel eens over de taxi drivers, politiemensen enz uit de Filippijnen  :lachen: Mietjes zijn het  :lachen:

Ach, dat is toch overal ter wereld zo  :jajaja:  Vorig jaar in Rome gemerkt dat je veel allerter moet zijn dan in de Filippijnen. In Parijs om de haverklap lastig gevallen door "verkopers" enz.

Amman is de laatste stad geweest waar ik me veilig voelde. Koopwaar van winkels in de stad Petra dat buiten staat, blijft ook  's nachts buiten staan, en niemand die het daar in zijn of haar hoofd haalt om ook maar een fles bronwater te stelen.
Rich de Nederbelg.

Luc

The Travel & Tourism Competitiveness Report 2015

The Travel & Tourism Competitiveness Report 2015 is published by the World Economic Forum within the framework of The Global Competitiveness and Risks team and the Industry Partnership Programme for Aviation & Travel.

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Luke

Moet ik nu al die straffe gevallen van buiten leren.....pfffff  :rennen:

Blauwvinger

De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:

Cosyns Guy

Citaat van: Blauwvinger op zaterdag 16 mei 2015, 21:01:20
De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:
Geen last van. Ze heeft haar eigen kaart en heeft ze nu voor de eerste keer in bijna 7 jaar gebruikt...denk dat ik een goeie heb...   :lachen:  :lachen:

opinie

Citaat van: Blauwvinger op zaterdag 16 mei 2015, 21:01:20
De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:

Kleinere kasten kopen.  :biggrinn:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Herbie

Citaat van: Blauwvinger op zaterdag 16 mei 2015, 21:01:20
De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:

Heb daar ook geen last van. Te veel verwend in het begin :denk:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

stijn54

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 16 mei 2015, 21:17:09
Citaat van: Blauwvinger op zaterdag 16 mei 2015, 21:01:20
De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:
Geen last van. Ze heeft haar eigen kaart en heeft ze nu voor de eerste keer in bijna 7 jaar gebruikt...denk dat ik een goeie heb...   :lachen:  :lachen:
Maar heeft je vrouw werk?

Amice

Citaat van: Cosyns Guy op zaterdag 16 mei 2015, 21:17:09
Citaat van: Blauwvinger op zaterdag 16 mei 2015, 21:01:20
De ergste is; dat je vrouwtje elke keer smeekt om bankcard of creditcard omdat ze zonodig weer eens moet shoppen  :lachen:

Hoe kun dit vermijden  :denk: :confused2:
Geen last van. Ze heeft haar eigen kaart en heeft ze nu voor de eerste keer in bijna 7 jaar gebruikt...denk dat ik een goeie heb...   :lachen:  :lachen:

Oh ja, daar twijfel ik niet aan dat die kaart goed zal zijn, ze heeft het immers al n keer kunnen gebruiken, ja toch? niet dan?

:lachen:   :floet:  :benweg:  :run:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent