Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

aankomem op naia2?

Gestart door eddyvm, zondag 7 juni 2015, 20:47:09

Vorige topic - Volgende topic

eddyvm

Hallo mensen
Binnen enkele dagen neem ik via Ethiad/pal een vlucht die aankomt op naia2.Daar wordt ik opgewacht.Nuttige informatie over immigratie,baggage oppikken?is het een geetje ok als luchthaven?alvast bedankt.

smilingbee

Ben je zeker dat je aankomt in terminal 2 en niet op terminal 1 ?  :confused2:

mars

Denk ook dat een Terminal 1 is. Je kan wel een taxi of shuttle nemen van T1 naar T2.

eddyvm

Het is een vlucht van ethiad,uitgevoerd door pal.staat uitdrukkelijk vermeld naia 2.op mijn reisdocumenten.

jamietagabundok

Nuttige informatie  ?   Ja tegenwoordig als je aankomt , krijg je in vliegtuig een gezondheidsverklaring  formulier uitgerijkt, en zodra je de slurf uitkomt is er een balie  van de  Department of health waar die die forms moet inleveren.  Dus nog voor immigration

Kruis je aan dat je verkouden ben, of koorts heb of je niet goed goed voelt,  word je gegarandeerd uit de rij wachtenden gehaald voor een uitgebreid medisch onderzoek   :negatief:    En kunnen ze je in het slechtste geval in quarantaine zetten.


 Is allemaal bedoeld om ziektes als SARS en EBOLA buiten het land te houden,  het is goed bedoeld van department of health, maar als je niet oppast  zit je als  :eu:   midden in een medisch onderzoek , terwijl je niet uit Ebola gebied komt


jamietagabundok

Citaat van: eddyvm op maandag  8 juni 2015, 05:47:19
Het is een vlucht van ethiad,uitgevoerd door pal.staat uitdrukkelijk vermeld naia 2.op mijn reisdocumenten.


  Ja, PAL maakt gebruik van terminal 2.   

Amice

Citaat van: jamietagabundok op maandag  8 juni 2015, 05:54:51
Nuttige informatie  ?   Ja tegenwoordig als je aankomt , krijg je in vliegtuig een gezondheidsverklaring  formulier uitgerijkt, en zodra je de slurf uitkomt is er een balie  van de  Department of health waar die die forms moet inleveren.  Dus nog voor immigration

Kruis je aan dat je verkouden ben, of koorts heb of je niet goed goed voelt,  word je gegarandeerd uit de rij wachtenden gehaald voor een uitgebreid medisch onderzoek   :negatief:    En kunnen ze je in het slechtste geval in quarantaine zetten.


 Is allemaal bedoeld om ziektes als SARS en EBOLA buiten het land te houden,  het is goed bedoeld van department of health, maar als je niet oppast  zit je als  :eu:   midden in een medisch onderzoek , terwijl je niet uit Ebola gebied komt



Zal ook te maken hebben met de nieuw uitgebroken ziekte MER uit Korea. Er komen hier nogal wat Koreanen.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Wist ik nog niet eens Amice over MER   :weetikniet:   Ja, sorry ben beetje wereld vreemd na 4 weken in de  Bundok  van Minadanao  te hebben vertoeft   :lachen: