wie wil iets voor me meenemen vanuit NL (gelezen 1 keer)

Gestart door josv, zondag 4 oktober 2015, 07:38:49

Vorige topic - Volgende topic

josv

Is er iemand die toevallig, zeg binnen 3 maanden, deze kant ( Davao City ) op komt en bereid is 'n document+speld voor me mee te nemen vanuit Nederland.

ps : ik ben volledig op de hoogte van alle andere mogelijkheden ( LBC etc. etc. )
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

josv

Dit is zo'n beetje het kortste topic dat ik ook heb geopend.

Dank aan degene die het voor me mee wil nemen  :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Dat was een topic om de saamhorigheid op dit forum te testen?............. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Ik dacht eerst dat ik aan mela.....zou sterven dit jaar maar nu viel ik van de stoel van het lachen en dat heb ik in jaaaaaren niet meer gedaan.... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Dat was een hele goeie die op zuivere waarheid berust..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:

CitaatDit is zo'n beetje het kortste topic dat ik ook heb geopend.

josv

Citaat van: bananacreek op zondag  4 oktober 2015, 15:08:20
Ik dacht eerst dat ik aan mela.....zou sterven dit jaar maar nu viel ik van de stoel van het lachen en dat heb ik in jaaaaaren niet meer gedaan.... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Dat was een hele goeie die op zuivere waarheid berust..... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :thumb:

CitaatDit is zo'n beetje het kortste topic dat ik ook ooit heb geopend.


Tja, ik kan er ook niks aan doen . Iemand bood het aan via pm en ik neem daar dankbaar gebruik van. Dus  :offtopic: maar weer  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....