Week in Manila, iemand die een hotel kan aanraden?

Gestart door John1986, maandag 9 november 2015, 17:45:47

Vorige topic - Volgende topic

John1986

Ik zou dus terugkeren in de periode van februari 2016, en zou dus meteen een paar dagen in Manila rondhangen (LC ophalen bij de ambassade), maar ben nog even op zoek naar een hotel, liefst veilige plek, dichtbij ambassade van  :belgiesmiley:. Vriendin komt dan ook naar Manila en spreken daar dan af met wat familie van haar, maar ga liever op hotel, toch voor de veiligheid :-) Dus als iemand een hotel kent en kan aanraden... Prijsklasse: mag cheap (max 30euro/nacht) zijn

nils

Bekende van ons verblijven in Red Planet in Ermita.
Het design zoals de naam zegt met rode voorgevel,
maar wel goedkoop en geen bouwval.   :biggrinn:

jiggy

Go Hotel EDSA, vlakbij Pasig river. Goede prijs-kwaliteit. Uiterst verzorgd en modern. Rechtstreeks te boeken via hun website.

John1986

Bedankt voor de aanbevelingen

Ik heb zelf wat zitten rondkijken en ben uitgekomen aan een Red Planet hotel in Amorsolo (straat verder dan de  :belgiesmiley: ambassade), ik vind het eerlijk gezegd akelig om in Manila rond te toeren :-P Maar kom, ondertussen hebben we dat ook weer gehad. Ik ga zeker de hotels die jullie aangeraden hebben ook even bekijken en vergelijken, dus bedankt :-)

yepyep

Vergeet niet Bonifacio Global City te bezoeken, daar kun je veilig over straat. Makati ook trouwens

boeman

Ben op zoek naar een hotel voor een paar dagen strandvakantie in Palawan. Hebben jullie soms een goed hotel of misschien een B&B in jullie ervaringen zitten ? Misschien zelfs uitgebaat door een Belg . Alvast bedankt voor jullie info !!

Ronny55

Hotels zijn er veel , het is maar wat je wil spenderen en wat je er van verlangt . Red planet heb ik de laatste keer geboekt als ik in Cebu was . Kleine kamer en niets te eten te krijgen, internet was wel prima en echt proper dat wel , maar voor mij was het toch eenmalig. Voor de prijs kon er mee door(2 nachten 3.400) maar nee toch maar liever iets meer betalen. De ligging kwam goed uit voor wat ik in Cebu te doen had en Madam wide kunnen shoppen , Ayala vlak bij .
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

jiggy

Ben op zoek naar een hotel voor een paar dagen strandvakantie in Palawan. Hebben jullie soms een goed hotel of misschien een B&B in jullie ervaringen zitten ? Misschien zelfs uitgebaat door een Belg . Alvast bedankt voor jullie info !!

Of door een Nederlander..?
Gosternokke bvb, alias "Jamie...." Of hoe heette die alweer of tegenwoordig ?   :biggrinn:

P.s. @Boeman. Misschien ben je nog niet erg vertrouwd met dit forum, maar beter ware het geweest jouw vraag ergens onder een "Palawan topic" te plaatsen ipv Manila?
Trouwens, misschien vind je zo vanzelf nuttige tips als antwoord op je vraag?

klootzakken (voorheen Jens)

er zijn mensen die hebben overal commentaar op . waarom ?

niets van aantrekken boeman .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

jiggy

Dat kan best zijn, Jens, doch steeds zo goed mogelijk "on topic" en constructief...(zie mijn reactie #2 hierboven).
Een overzichtelijk forum.. daar heeft toch iedereen baat bij...?
Ook voor later opzoekingswerk ivm tips, vragen die men heeft...

Het is goed de hand in eigen boezem te steken....