Nederlandse les gezocht in omgeving Montalban (Rizal) na afmeld leraar -/+ 25K

Gestart door Quezonboy, zondag 15 november 2015, 16:20:57

Vorige topic - Volgende topic

Quezonboy

Hoi

Gisteren heeft Ron Roosloot zich helaas afgemeld als leraar inburgering voor mijn Filipijnse vriendin die op het moment woont in Montalban (provincie Rizal) dat grenst aan Quezon City.

Kunnen jullie iemand aanraden inburgeringslessen voor het Nederlands inburgeringsexamen aanbiedt in de omgeving Montalban op 1-op-1 basis of voor enkele personen rond de 25K peso's?
Dutch teacher vindt ik wat duur.

Bij voorbaat dank!  :thankyoufw5:

joost




« Antwoord #3 Gepost op: 2 December 2014, 22:14:47 »
Antwoord met citaatCitaat  



Citaat van: Quezonboy op  2 December 2014, 00:25:05

Hoi

Mijn vriendin heeft een zelfstudie pakket maar haar laptop is kapot.  Kun je ook met een dvd speler aangesloten op een tv en een telefoon met internet ook de zelfstudie doen voor het examen Nederlands inburgering doen met al die cd's, dus zonder laptop (met extern cd-player) en / of computer?!  ikkeniebegrijp confused2


Hallo Quezonboy.
Ik heb de berichten die je al eens eerder gepost hebt eens zitten te lezen. Je bent nu al zolang bezig om je vriendin naar Nederland te krijgen en je bent nu net zover als 1 jaar geleden. Nu zijn het mijn zaken niet maar het is 'n verloren jaar. 'N jaar waarin de regels aangescherpt zijn. Examen moeilijker geworden zijn en het word "ons " ( voor degene die zijn vriendin/vrouw nog niet hier heeft ) steeds moeilijker gemaakt. Het enigste wat je moet doen dat is doorpakken. Als jij begint te praten over 'n dvd speler aan te sluiten op 'n tv , telefoon met internet , dan begrijp ik niet zo snel waar je mee bezig bent. Stuur 'n laptop per DHL of stuur geld zodat je vriendin er zelf 1 kan gaan kopen zodat ze kan beginnen. Des te langer dat je wacht des te ingewikkelder het word.
Groeten.
Joost.

15-11-2015

Hallo Quezonboy.
Lees mijn post hierboven van 1 jaar geleden.
Met alle respect maar we zijn nu alweer  1 jaar verder en nog ben je niks verder gevorderd. Waar ben je het afgelopen jaar dan mee bezig geweest?

Groeten.
Joost.
 


innka3

Citaat van: joost op zondag 15 november 2015, 17:59:42

Als jij begint te praten over 'n dvd speler aan te sluiten op 'n tv , telefoon met internet , dan begrijp ik niet zo snel waar je mee bezig bent. Stuur 'n laptop per DHL of stuur geld zodat je vriendin er zelf 1 kan gaan kopen zodat ze kan beginnen. Des te langer dat je wacht des te ingewikkelder het word.
Groeten.
Joost.

15-11-2015

Hallo Quezonboy.
Lees mijn post hierboven van 1 jaar geleden.
Met alle respect maar we zijn nu alweer  1 jaar verder en nog ben je niks verder gevorderd. Waar ben je het afgelopen jaar dan mee bezig geweest?

Groeten.
Joost.
1 of ze wil niet/is te lui om van quezon naar manila te gaan, en houd hem aan het ''bekende'' lijntje
2 of hij trekt het financieel niet en zoekt de goedkoopste oplossing(en ja goedkoop=duurkoop)  :denk:
 



Quezonboy

Nee ze woont nu in Montalban en we waren van plan om lessen te volgen bij Roosloot en dan ging ze heen en weer reizen, maar ik kreeg een mail van hem gisteren dat die te ziek is.
Voorlopig zal ze het via internet en lesmateriaal leren er is een internetcafé in de buurt dus de laptop is verleden tijd.

joost



Hallo Quezonboy
Ik heb de site van Dutch teacher bekeken. Ok. Het kost je 45000 peso. Toen ik mijn vrouw naar school stuurde in Cebu City koste me dat ik geloof 36000 peso. Ze deed die cursus naast haar werk. Je moet toch ergens beginnen. Je moet goed onthouden dat het er niet makkelijker op word. Dat heb ik je vorig jaar ook al gezegd en het word alleen maar moeilijker. Het idee om het in 'n internet café te doen dat lijkt me nu al verloren tijd. Ik ben al zo vaak ik die internet cafés geweest en ik was altijd blij daar uit te zijn want je word daar gekker dan gek. Zijn die computers daar trouwens geschikt voor voor het talenpakket "naar Nederland " of gaat ze 'n cursus volgen vanaf het internet? Ik wens je veel succes.

Groeten.
Joost.