Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ING bank NL

Gestart door boomerang, vrijdag 4 december 2015, 06:15:03

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

OPROEP: Sinds hedenmorgen ben ik niet in staat om bij de ING bank NL in te loggen. De inlogpagina verschijnt niet. Iemand met hetzelfde probleem?
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Luke

Vanuit Turkije gaat het nog...  :lachen:
www.ing.nl

josv

Vanuit Davao City geen plobleem, Boomerang !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

boldy

In Nederland ook geen probleem.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Had zojuist een melding via Facebook dat ik niet de enige ben met dat probleem in de Filipijnen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

louis

Vandaag, 4 dec, kan ik wel inloggen maar niet pinnen met mijn ING kaart in de Filippijnen.

boomerang

Citaat van: louis op vrijdag  4 december 2015, 07:13:59
Vandaag, 4 dec, kan ik wel inloggen maar niet pinnen met mijn ING kaart in de Filippijnen.

Inmiddels lijkt het inlogprobleem na 7 uren storing opgelost te zijn. Recentelijk pinde ik altijd bij de BDO bank daar alle andere ATM's problemen geven.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek


Blauwvinger

Is regelmatig storing met ING  hier in  :nederlandsevlag:  :atyourservice:

bananacreek

Misschien was dit de reden?

CitaatGeachte heer Klootfiets,

Er staat een bericht voor u klaar in Mijn ING en in de nieuwste versie van de Mobiel Bankieren App: 'Afschrijfmoment uitgaven creditcard wijzigt'

Met vriendelijke groet,

Fred Tuininga
Directeur Klantenservice