De Filippijnse bruid. (2004)

Gestart door ganda, maandag 21 maart 2016, 18:03:21

Vorige topic - Volgende topic

ganda


De Filippijnse bruid. (2004)

Michiel van Erp reist mee met een Brabantse man die op zoek gaat naar een echtgenote. Met behulp van videobanden heeft deze Brabander een top drie samengesteld van trouwlustige Filippijnse vrouwen. Michiel vraagt zich af of het mogelijk is om op afroep verliefd te worden op een Hollandse man. Dat blijkt ook een niet gering probleem te zijn, al was het maar omdat de aanstaande bruid geen Nederlands en de bruidegom geen Engels spreekt.

http://en.file-upload.net/download-11410957/filippijnsebruid.mp4.html




joost

Hallo.
Afgelopen jaar met Independence day liep ik met mijn vrouw rond toen ik iemand tegen kwam waarvan ik dacht , hey , ik ken jou ergens van. Nou , dat was deze man. Willie/Willy is zijn naam. Hij was daar samen met z'n vrouw. Ik heb toch wel 'n tijde met hem en zijn vrouw gesproken. Ik heb trouwens deze aflevering al zo vaak terug gezien op you tube. Wel grappig dat Ganda hem post. Het zijn trouwens allemaal mooie interessante filmpjes die hij post.  Mijn vrouw en ik kijken er graag naar. Mijn dank daar voor.

Groeten.
Connie en Joost.

stijn54

Ik ben hier in Cebu City om te overwinteren en kan met Supersurf200 van Globe amper 45 minuten naar een film kijken gezien beperking van 800 MB per dag.
Zijn er andere betere mogelijkheden rekening houdend met een verblijf  van zes maanden?

Baron

Ik doe het als volgt:
In Nederland neem ik films documentaires en zo op (overigens gewoon van tv) op een externe hard disc. En dat de 6 maanden die ik in NL ben. En die neem ik mee en kijk ze met een mediaplayer die ik voor ong. 60 euro koop in de PH zelf.
Werkt gewoon perfekt. Ook in Nl kijk ik alleen maar opgenomen programma´s, zodat ik samen met de asawa "haar" programma´s kan kijken en dan op een ander tijdstip "mijn" programmas en dan met doorspoelen van de reclame blokken en eens stop zetten om een uitsmijtertje of ander tussendoortje te nuttigen.
Ik neem geen films op van download sites waar dus bepaalde rechten op zitten, en wel om problemen te voorkomen. Hoewel ik ze alleen zelf bekijk dus ik vermoedelijk tegen geen wet verstoot. Maar ik wil gewoon het risisco lopen en ik wil de inventieve Pinoy geen handvaten reiken om moeilijk te gaan doen en zodoende een "boete" te incasseren.
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).