Toeristen Visum verlenging voor 6 maanden mogelijk in Iloilo

Gestart door JC, woensdag 20 april 2016, 03:33:24

Vorige topic - Volgende topic

JC

Ter informatie, ik heb in maart 2016 mijn toeristen visum verlengt in Iloilo City en daar hing de blije notificatie aangeplakt dat je daar nu ook voor 6 maanden mag verlengen.
Dat kon voorheen alleen in Manilla.

Geen idee of het ook bij andere districts-kantoren van de Bureau of Immigration kan. want toen ik dat vroeg wisten ze dat zelf ook  niet. Ze vermoeden dat elk kantoor dat een ACR-icard mag uitgeven ook de 6 maanden verlening mag doen.
Zeker weten deden ze dat niet.
Maar wellicht kan het dus nu ook bij jou in de buurt? De moeite waard om uit te zoeken want het scheelt een boel administratiekosten.

De link voor de verschillende taken die verschillende Immigratiekantoren mogen uitvoeren plak ik hier onder, maar ook op die pagina staat nog niet de 6 maanden visum toegevoegd bij Iloilo, toch is het mogelijk.

http://www.immigration.gov.ph/images/DirectoryOfTransactions/DOF_2016Jan14.pdf
Informatie over wonen en reizen in de Filipijnen? Lees: Hallo Aarde
Visit my travel blog: Leaving Holland

One minute Videos of the Philippines on the Leaving Holland YouTube Channel

Ronny55

Voor zes maanden verlengen kan enkel in District officies. Misschien een interessante link :

http://www.silent-gardens.com/visa.php#.VzKjc_mLSUk

Every foreigner who has been for more than 6 months in the Philippines, will need to get an Emigration Clearance Certificate (ECC) before leaving. This clearance can only be obtained in the BI offices in Manila, Cebu and Davao.

Dat klopt niet helemaal , in ieder district office kan dat dacht ik ....in Cdo , weet ik zeker
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ifugao


pierrevanwies

 ifugao,

het topic gaat over toeristen visum....   ik wou maar zeggen dat in ieder immigratie kantoor waar een extention wordt gegeven[bijna alle kantoren]

er automatisch ook een acr-I card wordt aangevraagd en later kan worden afgehaald.

  voor 13a  enz resident visums is het andere koek.

stefor

Hei,

ik woon in Cebu en hier kan het al een tijdje visum voor 6 maanden krijgen.
Het kost wel wat geld, php12000