Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Betaalkaarten.

Gestart door Rich, vrijdag 5 februari 2010, 16:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Alle Visa kaarten van Argenta worden binnenkort vervangen door een Mastercard.


XII. Waarom heeft mijn buurman al een MasterCard van Argenta ontvangen en ik nog niet?

Uw buurman heeft wellicht nu pas een nieuwe kredietkaart bij Argenta aangevraagd. Alle nieuw uitgegeven kredietkaarten bij Argenta zijn MasterCards.
Ook uw huidige Visakaart zal weldra door een MasterCard worden vervangen. Argenta zal voor het einde van 2010 al zijn Visakaarten naar MasterCards omzetten. Dus ook de uwe.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Phille

Citaat van: Baliw-katok op zaterdag  6 februari 2010, 10:39:52
Een token is een digitale of elektronische handtekening. Het is niet hetzelfde als een elektronische identiteitskaart (eID).

Concreet is het een papieren kaartje met de afmetingen van een bankkaart waarop 24 persoonlijke codes gedrukt staan. Wil u toegang krijgen tot bepaalde beveiligde online diensten van de overheid, wordt u gevraagd om eerst uw gebruikersnaam en paswoord in te vullen en vervolgens één van de 24 codes van uw persoonlijke token (bv. code 13). Op die manier kan u bewijzen dat u wel degelijk de persoon bent die u beweert te zijn.

Baliw-katok

Hey Balikatok, inderdaad, maar het is eigenlijk de moderne versie hiervan dat ik bedoelde, een digipass, maar het principe is hetzelfde en het probleem blijft hetzelde wanneer dit thuis blijven liggen is  :lachen:

Phille

Citaat van: Mawibata op zaterdag  6 februari 2010, 11:24:33


Om gênante situaties te vermijden,  heb ik naast mijn Visa ook een Master card aangeschaft.

De visa kaart (Argenta) is gratis. De Mastercard is van de Bank van de Post.

Mij heeft men gezegd dat het ook verschilt, naargelang door welke bank je Visa/Mastercard uitgereikt is.




Het betreft in mijn geval ook een mastercard, uitgereikt door Dexia, en sinds kort moet mijn digipass ook gebruikt worden in combinatie met mijn mastercard bij online betalingen. En dit kan ik alleen maar toejuichen  :happy:

disnoke

Ben sinds twee weken terug maar heb wel wat moeilijkheden gehad met betaalkaarten.

Soms lagen de telefoonlijnen uit of was er een probleem mee zodat geen enkele kaart werkte, het langste was drie dagen, gelukkig heb ik altijd een voorraadje geld liggen in het hotel om problemen te vermijden.

Met visa heb ik ook al problemen gehad in hotels, ze moeten het soms twee of drie keer gebruiken tot het eindelijk wel werkt maar ondertussen krijg je toch steeds wat stress.

Baliw-katok

Citaat van: Phille op zaterdag  6 februari 2010, 12:09:35
Citaat van: Baliw-katok op zaterdag  6 februari 2010, 10:39:52
Een token is een digitale of elektronische handtekening. Het is niet hetzelfde als een elektronische identiteitskaart (eID).

Concreet is het een papieren kaartje met de afmetingen van een bankkaart waarop 24 persoonlijke codes gedrukt staan. Wil u toegang krijgen tot bepaalde beveiligde online diensten van de overheid, wordt u gevraagd om eerst uw gebruikersnaam en paswoord in te vullen en vervolgens één van de 24 codes van uw persoonlijke token (bv. code 13). Op die manier kan u bewijzen dat u wel degelijk de persoon bent die u beweert te zijn.

Baliw-katok

Hey Balikatok, inderdaad, maar het is eigenlijk de moderne versie hiervan dat ik bedoelde, een digipass, maar het principe is hetzelfde en het probleem blijft hetzelde wanneer dit thuis blijven liggen is  :lachen:

ok

baliw-katok