Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Vraag over vriendin

Gestart door Waskonius, maandag 22 augustus 2016, 12:29:48

Vorige topic - Volgende topic

Waskonius

Ik ben nu al 10 maanden samen met een Filipina die hier als zu pair werkte. Sinds maart hebben we een appartement gehuurd en sindsdien veranderde er veel. Ze heeft geen to nauwelijks interesse in mijn vriendenkring en ook financieel lijken er problemen op te treden. Terwijl ik praat ovrr de toekomst, huis kopen, sparen,.. begint de volgende dagvstevast met "we should buy..". Wanneer ik zeg dat het budget op is, of ik iets helemaal iets niet wil begint ze me te negeren.

Ook in simpele dagdagelijkse dingen is haar wil wet. Wanneer ik met een andere iets duurzamer oplossing kom is het negeren al begonnen.

Iemand hier ook ervaring mee? Hoe krijg ik zoiets opgelost?

stijn54

Stop met haar dat is de oplossing. Niet gemakkelijk maar het beste.

Luke

Moeilijk in te schatten. Blijkbaar heeft ze een andere agenda dan U en ben jij daar geen deel van.
Hoe vaak praat ze met de familie in PH of waar die familie zich bevind.
Heeft ze kinderen in de PH? Of een oud lief...
Heeft ze al laten verstaan van familieleden over te laten komen?

Hoop dat ik het mis heb.
Succes

Adik

 :welcome: hier.

Topics over geld zijn hier veelal stormloop topics  :biggrinn:

Ik ga mee met wat de rest gaat zeggen. 3 .. 2 .. 1

Heren kom er maar in  :lachen:

Lenn


Ifugao

Welk soort visum heeft ze, of heeft ze al een EU paspoort? Is ze slechts uit op een verblijfsvergunning of is dat niet aan de orde? 

bananacreek

 :denk: :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:

Die gaat niet veranderen zolang ze veel keus heeft inm het land waar ze nu verblijft......dus  :benweg:.....beter?


klootzakken (voorheen Jens)

de geldkraan helemaal dicht en net zo lang af crossen tot zij weg gaat .  :kusxe8:  :thankyoufw5: en aufwiederzeen

ik wens je veel sterkte toe , je zal het nodig hebben .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Ik word al misselijk als ik het lees. En zo'n rot attitude als ze haar zinnetje niet krijgt noemen ze TAMPO Waskonius  :jajaja:  Zou het geen week uithouden  :benweg:


Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.