Visum verlengen op vliegveld Cebu

Gestart door Kennyjacobs, woensdag 14 december 2016, 06:08:07

Vorige topic - Volgende topic

Kennyjacobs

Hallo,

Ik vlieg over 2 dagen vanuit Hanoi naar Cebu. Ik wil graag een doorvlucht boeken die de gratis visum van 30 dagen overschrijdt. Kan ik bij aankomst in Cebu mijn visum meteen verlengen? Of ga ik problemen krijgen bij de douane omdat mijn volgende vlucht de 30 dagen overschrijdt?

Ik heb er een beetje spoed bij dus alle info is welkom:thumb:

Thanks alvast!

Luke

Je kan de doorvlucht boeken met vertrek dagen binnen de 30 dagen en daarna veranderen naar de gewenste datum. Uiteraard zal dit soort ticket duurder zijn.

Of je kan het risico wagen om zonder ticket te vertrekken en eventueel teruggefloten worden in de Vietnam luchthaven.
Als het lukt te vertrekken dan kan een visum extensie vragen bij het BI kantoor voordat je de immigratieboots passeert. (niet zeker hoe het in Cebu is geregeld)

klootzakken (voorheen Jens)

ik denk dat je Geen probleem onder vind in Cebu en dat je gewoon een verlenging kunt aanvragen .het beste is even te bellen met de ambassade , dan weet je het zeker .

succes en veel plezier in de fils.

sorry ik lees nu pas dat je nog geen retour ticket hebt , dan gaan ze je hoogst waarschijnlijk weigeren in Hanoi  .  retour ticket is verplicht zover ik weet . dan mag je nu wel actie ondernemen vriend. 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Kennyjacobs

Ik heb zojuist een vlucht geboekt vanaf Manila naar Sydney op 2 februari. Ik ga dus deze vluchtgegevens overleggen bij de douane op Cebu, mits ze hier naar vragen natuurlijk, en da maar duimen dat het geen problemen oplevert. Ik ga kijken of er mogelijkheden zijn om het visum per direct te verlengen op het vliegveld. Als er hier mensen zijn die ervaring hebben met een soortgelijke wijze dan hoor ik het graag :)