Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Michaela

#1280
 
He! dat herken ik toch  :lachen:
:lachen: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy:
Nou TheDolphin je weet me wakker te maken  :thumb:
Perez park lucena city!!!
https://www.google.de/maps/@13.9276876,121.6121883,3a,75y,102.6h,90.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxGFxFNa0WGWeVrvZZzW7Ig!2e0!7i13312!8i6656

Nog een verhaal, ik was 17 jaar en had een geheime verkering, we gingen naar dit park, tja als je verliefd bent gaat de tijd snel en ik durfde niet meer naar huis te gaan. Het gevolg daarvan is dat ik met hem moest trouwen  :jajaja: :jajaja:
Mijn ouders geloofden niet dat ik nog maagd ben  :neeneenee:

TheDolphin

Perfecto Michaela :thumb: Dat is het mooiste denk ik als er een plaatje langs komt waar je mooie herinnerinen aan hebt. Leuk verhaal heb je er bij. Geweldig die :smiley-philippines: cultuur. Nou de tip over de Tricycles hoef ik dan niet meer te geven want Lucena City is bekend om de hoeveelheid tricycles die er rijden. Nou ben benieuwd waar je ons heen gaat brengen.

Michaela

Mwah, foto plaatsen lukte helaas niet  :stomstomstom:
Degene die nog een mooi plaats in de aanbieding heeft, pak je kans  :lachen:
Ik sla mijn beurt over.

En over dat tricycles, mijn vader heeft er een paar, mijn twee broers ook   :benweg:
Nooit heb ik begrepen waarom die stomme tricyles de jeepneys hebben vervangen.
Ik mis jeepneys ontzettend, het is een soort sociaal gebeuren, het is in de jeepney gezellig omdat je er verschillende mensen ontmoette.


TheDolphin

Ik vind ze ook prachtig die Jeepneys omdat ik een TAXI aanhouden toch altijd riskant vind en de Jeepney inderdaad een leukere belevenis is. Gewoon ter plekke je hand opsteken om hem te laten stoppen of er gewoon instappen als die langzaam rijd dat is toch geweldig. Maar de regering, en met name Finance Secretary Carlos Dominguez III wilt van de Jeepneys af helaas.  :negatief: http://www.philstar.com/business/2017/05/02/1696030/dinosaur-jeepney-belongs-museum-finance-chief-says Ik hoop dat ze de Jeepneys kunnen houden door ze milieuvriendelijker te maken. http://manilastandard.net/opinion/editorial/240290/jeepneys-just-part-of-the-problem.html

Michaela

Toch een foto kunnen plaatsen dankzij Admin  :hoedjeaf:



Het is ook in Luzon. :kusxe8:

Michaela

Jullie moeten de gemeente raden, niet de brug.
- Tis in Luzon
- ze houden hier jaarlijks een soort feest ter ere van een heilige, kenmerken van het feest: veeel groente, vruchten, handicrafts hangend aan de verandas van de huizen; het mooiste huis wint.


Michaela


TheDolphin

Dank je wel Michaela. Ik geloof dat veel spelers afgekickt zijn maar ik ben nog steeds verslaafd aan de Streetview quiz :biggrinn: Voor de volgende te raden plaats is het :duiken: geblazen. Oppassen voor de duikers ziekte mensen.

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.