Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

Citaat van: TheDolphin op maandag  3 juli 2017, 22:44:12
Ooooh met die tip begint de streetvieuw koorts op te lopen  :lachen: https://www.google.nl/maps/@9.4179265,125.5555246,3a,60y,14.3h,88.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_V3cGbSdw6ENRr_5iAwH0w!2e0!7i13312!8i6656
AH26
Kitcharao, Caraga?

Ja dat klopt TheDolphin

Lake Mainit is een meer in het noordoosten van het Filipijnse eiland Mindanao.
Het meer is 170,6 km² groot, heeft een kustlijn van 62,1 km en een maximale
diepte van 223 meter. Het meer is daarnee het diepste meer en het op drie na
grootste meer van de Filipijnen

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

TheDolphin

223 meter diep  :denk: wat voor schepsels zullen daar leven? Maar ik ga het niet wagen om er in te zwemmen vanwege die bilharzia waarschuwing van de WHO. Nu even uitzoomen op de locatie van het bankgebouw om de competitie te bevorderen.

Herbie

Ik zou er toch graag eens in duiken, er zit heel veel vis in. Al paar keer rond gereden, maar geen duikcenter tegen gekomen. Eigen flessen heb ik daar niet.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

ganda


Metrobank : gesticht in 1962 te Binondo, hoofdkwartier in  Makati, 920 filialen en 2100 geldautomaten  :shhh:
Waar beginnen we?


TheDolphin


ganda


Visayas :Oppervlakte   71,503 km²

De 17 provincies:

Aklan
Antique
Capiz
Guimaras
Iloilo
Negros Occidental
Palawan
Bohol
Cebu (provincie)
Negros Oriental
Siquijor
Biliran
Leyte
Southern Leyte
Eastern Samar
Northern Samar
Samar

Ik ben er zeker van dat we het vroeg of laat gaan vinden ( als we de provincie weten  :biggrinn: )


TheDolphin

Palawan hoort niet in het rijtje thuis, dat hoort bij MIMAROPA (Mindoro, Marinduque, Romblon, Palawan)  :uitleggen:  Het is een havenstad en ze hebben er een melkveehouderij. Eentje met koeien en eentje met geiten ook las ik laatst.


TheDolphin

Nee niet Barili en ook niet op het eiland Cebu. De te raden plaats schijnt een aanrader te zijn voor pensionado's

ganda

 

Dr. Vicente Locsin St. Dumaguete City Negros Oriental