Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Ik wist dat ik die kerk eens gezien had, maar kon ze niet thuiswijzen. Aan de grootte van de plaza ben ik er dan vanuit gegaan dat het wel een grotere stad of city moest zijn.  Dus even de provinciehoofdsteden overlopen en gekeken naar diegene die ik zelf reeds bezocht had.  En idd, als 5de plaats had ik prijs ... Kalibo ... maar wel van de Ati-Atihan in 1999 geleden dat ik er geweest was. En tijdens die feestelijkheden is er zodanig veel volk aanwezig dat dit plein niet kan worden overschouwd en bijgevolg niet zo groot leek.  Of m.a.w. ik heb het gevonden doordat ik er geweest ben én naar gezocht heb.

Trouwens fantastisch dat elke foto geraden wordt ... allen samen weten we best veel over de Filippijnen.

De volgende dan maar :


Tinulang_Manok

Landing van Rizal, Dapitan?

Dit is dan de andere kant:


Ben honderd(duizend) foto's van Douglas McArthur door gelopen voordat ik deze had....
Amare et sapere vix deo conceditur

TheDolphin

 :lachen: Geweldig, bij dit spelletje komt veel meer kijken dan je zou vermoeden. De speurtechnieken die uit de kast worden getrokken zijn een leuk element in het spel en ik leer er ook van.

Baliw-katok

Citaat van: Tinulang_Manok op zondag 19 februari 2017, 21:16:28
Landing van Rizal, Dapitan?

Dit is dan de andere kant:


Ben honderd(duizend) foto's van Douglas McArthur door gelopen voordat ik deze had....

Heel juist Tinolang Manok. Heb bewust een foto van de achterkant geplaatst om het wat moeilijker te maken, maar je ziet ... het wordt toch gevonden.  :thumb:

bananacreek

Sorry...ik was helemaal niet op de hoogte van den spelregels maar ik zal er van nu af aan rekening mee houden en geen spelbreker meer zijn.... :hoedjeaf:


Fail_over

Citaat van: bananacreek op maandag 20 februari 2017, 12:17:36
Sorry...ik was helemaal niet op de hoogte van den spelregels maar ik zal er van nu af aan rekening mee houden en geen spelbreker meer zijn.... :hoedjeaf:
Geeft niet Creek, van jou kunnen we het hebben, toch?  :lachen: :jajaja:
Verder is het een leuk topic om meer te zien van de  :smiley-philippines:, ik ben ook niet verder gekomen dan Billiran island en Manila.  :thumb:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

TheDolphin


Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur

TheDolphin

 :lachen: Ik ben nooit in Carcar geweest maar een plaatje geeft meer informatie dan 1000 woorden wordt wel eens gezegd. Ok deze hier zal niet al te moeilijk zijn. Waar in de  :smiley-philippines: is dit? Wie o wie weet het?