Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Fail_over op maandag 20 februari 2017, 19:40:44
Citaat van: bananacreek op maandag 20 februari 2017, 12:17:36
Sorry...ik was helemaal niet op de hoogte van den spelregels maar ik zal er van nu af aan rekening mee houden en geen spelbreker meer zijn.... :hoedjeaf:
Geeft niet Creek, van jou kunnen we het hebben, toch?  :lachen: :jajaja:
Verder is het een leuk topic om meer te zien van de  :smiley-philippines:, ik ben ook niet verder gekomen dan Billiran island en Manila.  :thumb:

Correct, een interssant topic.... :hoedjeaf:

Michaela

tjonge, ik doe mijn best, het zou toch leuk zijn iets te kunnen raden, maar nee hoor, ben niet verder geweest in  :smiley-philippines: dan in Quezon  :floet: :floet:
Wel een leuk spelletje, iedereen is even zoet  :lachen: :lachen: :lachen: :applaus:

Rich

Rich de Nederbelg.

TheDolphin

 :congratualtionsis0: 100% goed. Herkende je het of heb je voor detective gespeeld? Andoks ziet er uit als een goedkoop fastfoodrestaurant maar het eten wat ze maken is supervers en smaakt echt goed. Bijvoorbeeld de Bicol Express of de Chuop Chuoi met Chicken BBQ  :jajaja: Lekker met een SML malamig na malamig  :eat1ow4: Ok Rich aan u is nu de eer.  :thumb:

Rich

Ben er zo'n 20 jaar geleden 2x geweest maar ik herkende er niets meer van hoor. Speurwerk dus  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.

Tinulang_Manok

Poro Port, Camotes Island

Ik heb het plaatje hier gevonden: http://travelingslippers.blogspot.nl/2013/04/trip-to-camotes-island.html
Ben nu wel wat bang voor straf van Bananacreek wegens recidive :spank:
Amare et sapere vix deo conceditur


TheDolphin

Citaat van: Rich op dinsdag 21 februari 2017, 11:41:28
Ben er zo'n 20 jaar geleden 2x geweest maar ik herkende er niets meer van hoor. Speurwerk dus  :jajaja:
Dan ben ik nieuwsgierig naar of je nog bijzondere speurtechnieken of handigheidjes hebt gebruikt. Misschien kunnen we er nog van leren.  :biggrinn:

Rich

Nee is TOPSECRET dus dat vertel ik je niet  :neeneenee:   :daag:    :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.