Raad de plaats Filippijnen streetview quiz

Gestart door Adik, maandag 23 januari 2017, 17:33:00

Vorige topic - Volgende topic

TheDolphin

Yes! Yes! Yes! :congratualtionsis0: Je hebt hem helemaal goed Gompie007  :applaus: Wat voor speurtechnieken heb je gebruikt en ben je er wel eens geweest?  :hoedjeaf:

Gompie007

Nee, ben op dat eiland nog nooit geweest dus speuren naar kenmerken en het hangbruggetje kwam ik tegen op een foto bij google....

Alleen stond er nog geen blauwe muur op de foto........

Oke hier dan de volgende foto,


TheDolphin

Het restaurant op Sagbayan Peak - Carmen - Sagbayan - Bacani Rd, Sagbayan, Bohol  :jajaja:

TheDolphin

Houd het maar op Sagbayan Peak in Sagbayan bij de chocolate hills op Bohol want Carmen ligt er net naast. Je maakt het te makkelijk. Ik hoefde maar op het plaatje rechts te klikken en te kiezen voor search Google for image en toen zag ik hem gelijk  :thankyoufw5: Toch weer een punt voor mij (niet te verzilveren voor airmiles)

TheDolphin

Gompie heb je niet het instructie filmpje gekeken van Adik op pagina 3 van dit topic? Laat het een les voor je zijn voor volgend plaatje dat je plaatst  :haha: http://www.filippijnen.org/index.php?topic=16019.msg153324#msg153324 Ik wacht even keurig volgens de spelregels op je bevestiging dat ik het goed had en dan plaats ik de volgende foto. Ik heb al een leuke gevonden.

Gompie007

Ja je hebt gelijk :congratualtionsis0:   ...........was even te snel met de foto :thankyoufw5:  .....les voor de volgende keer......

TheDolphin

Ok dit is een weggevertje. Dit moeten sommige mensen weten. En die weten denk ik ook een meer specifieke plaatsaanduiding en omschrijving te geven met wat er zo mooi is aan deze plek. :jajaja: Als ik mij niet vergis tenminste.  :denk:


Tinulang_Manok

Paseo de Roxas
Makati, National Capital Region

Geen idee wat er hier zo mooi is, ik ben nog nooit in Manila geweest (ik vlieg altijd rechtstreeks naar Cebu), maar moeilijk te vinden was de combinatie citi bank - roxas niet.

Amare et sapere vix deo conceditur

Yoghurt69

De Chinabank Paseo de Roxas in Manila
toevoeging: 2 foto op rij die ik herken en opnieuw te laat, amaai jullie raden dit makkelijk

TheDolphin

Heel goed Tinulang Manok.  :applaus: volgens mij staat binnen in dat gebouw van China Bank de beroemde en in meerdere topics besproken ATM van de HSBC bank waar je in één keer voor €500 aan pesos kunt pinnen zonder de 'maffia fee' van 200pesos opname kosten te hoeven betalen. Bijvoorbeeld in het topic Dringend!! Pin probleem in Manila !!!!. http://www.filippijnen.org/index.php?topic=13697.msg105660#msg105660 Hoewel er wordt gesproken over het RCBC gebouw denk ik dat het gebouw van China Bank hier bedoeld wordt  :confused2: In het RCBC gebouw vond ik geen ATM van HSBC. Maar ok, aan u de eer weer voor het volgende plaatje :thumb: