Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

certification of freedom to marry from the church

Gestart door stefaan, donderdag 9 maart 2017, 19:02:59

Vorige topic - Volgende topic

stefaan

dit jaar trouw ik met mijn vriendin in de filipijnen.
Om voor de kerk te kunnen trouwen moet ik een certification of freedom to marry hebben, kan iemand
mij vertellen waar ik dit kan bekomen.

Gr Stefaan

Yoghurt69

welkom op het forum Stefaan,
trouwen heb ik ooit in mijn jonge jaren eens gedaan, dus die freedom is vermoedelijk al gepasseerd voor mij  :biggrinn:
Met mijn Filipijnse vriendin heb ik geopteerd voor wettelijk samenwonen wat een stuk sneller geregeld was en na elkaar echt te leren kennen dan kan trouwen onder het Belgisch recht eenvoudig.
Heb enkele vrienden die getrouwd zijn met een pinay (filipina) en indien je geen antwoord van een ander forumlid ontvangt mag je me gerust een pb sturen.
Als dit je eerste ervaring is met de Filipijnen dan zou ik je toch de raad meegeven je goed te informeren.

mars

Citaat van: stefaan op donderdag  9 maart 2017, 19:02:59
dit jaar trouw ik met mijn vriendin in de filipijnen.
Om voor de kerk te kunnen trouwen moet ik een certification of freedom to marry hebben, kan iemand
mij vertellen waar ik dit kan bekomen.

Gr Stefaan

• A certificate of freedom to marry, for Filipino citizens who have been living abroad for the past six months


Ronny55

Zoveel ken ik er niet van maar wil je voor de kerk trouwen moet je een certificaat hebben, bewijs dat je nog nooit voor de kerk getrouwd bent ,van de pastoor van je parochie... Of het dat is wat je bedoel  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.