President Filipijnen: 'Ik eet extremisten op'

Gestart door ganda, maandag 24 april 2017, 20:15:03

Vorige topic - Volgende topic

ganda


President Filipijnen: 'Ik eet extremisten op'



De Filipijnse president Duterte laat opnieuw van zich horen met controversiƫle uitspraken. Zo waarschuwt hij moslimextremisten dat hij bereid is hen levend op te eten.

President Duterte sprak bij de opening van een nationaal sportevenement in de hoofdstad Manila. Waar hij tot dusver vooral dreigende woorden over had voor drugscriminelen, richtte hij zijn pijlen nu op moslimextremisten die opereren vanuit het zuiden van het land.

Opdracht om te moorden

Duterte gaf zijn troepen eerder al opdracht om de islamitische militanten die gevlucht zijn na een verijdelde aanslag te vermoorden. In zijn speech noemde hij ze 'dieren' en waarschuwde hen dat hij bereid is om 'vijftig keer zoveel' geweld te gebruiken', meldt persbureau AP.

Een extremisten die levend gevangen genomen wordt, is ook gewaarschuwd. "Ik kan ook een dier zijn. Geef me azijn en zout. Ik eet zijn lever op", aldus Duterte.

https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/president-filipijnen-ik-eet-extremisten-op


bananacreek

Nou klagen ze weer in EUROPA maar hebben ze werkelijk de videos gezien hoe een onthoofding door een ABU SAYAF te werk gaat met een bot mes?????

En hoe zit het met die Nederlandse vogelaar die nu al sedert 2011 of zoiets nog vast zit?.......Hallo Ruttemetut????/...zijn we thuis?....



Zal waarschijnlijk allang de pijp uit zijn omdat Nederland geen geld voorhanden heeft.... :denk: :denk: :denk:






Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 25 april 2017, 09:21:33
Nou klagen ze weer in EUROPA maar hebben ze werkelijk de videos gezien hoe een onthoofding door een ABU SAYAF te werk gaat met een bot mes?????

En hoe zit het met die Nederlandse vogelaar die nu al sedert 2011 of zoiets nog vast zit?.......Hallo Ruttemetut????/...zijn we thuis?....



Zal waarschijnlijk allang de pijp uit zijn omdat Nederland geen geld voorhanden heeft.... :denk: :denk: :denk:




Tja Creek,blijkbaar hebben die terroristen meer rechten dan hun slachtoffers volgens Europa.

robinson7268

Als je als Nederlandse overheid geld gaat betalen aan terroristen voor de vrijlating van Nederlanders die ontvoerd zijn is het hek van de dam. Lullig voor die vogelaar maar hij begaf zich willens en wetens in een gevaarlijk gebied.