Ervaringen met luchthavens op Wereldwijzer Reisforums

Gestart door Kano, vrijdag 12 februari 2010, 03:38:46

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Ervaringen met luchthavens op Wereldwijzer Reisforums


Telegraaf, 11 febr 2010

AMSTERDAM -  reizigers kunnen sinds kort tips en ervaringen met luchthavens delen op Wereldwijzer Reisforums. In een aparte rubriek staan luchthavens over de hele wereld weergegeven met daarin ervaringen van andere globetrotters.

De website Wereldwijzer Reisforums is een interactief online reisplatform waar reizigers elkaar ontmoeten, met elkaar discussiƫren en tips uitwisselen. Eerder bestond al een rubriek voor ervaringen met luchtvaartmaatschappijen, maar ook de luchthaven kan voor veel mensen een reden zijn om voor een bepaalde vlucht te kiezen. Daarnaast helpen deze tips in het voorbereiden van een reis. Iedereen die een tip heeft of informatie zoekt over luchthavens kan er terecht.

Restaurant

"Op Wereldwijzer helpen reizigers elkaar verder. Veel van onze leden hebben al veel luchthavens gezien en kunnen uit ervaring anderen informeren over bijvoorbeeld het aantal restaurantjes op een luchthaven," aldus Yvonne, sitemanager van Wereldwijzer Reisforums. "Als je weet dat je er niets te eten kunt kopen, neem je van thuis een boterham mee."

Meer info op Wereldwijzer Reisforums
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

gosternokke

Leuk forum  dat wereldwijzer,  ze hebben er zelf een forum over Filippijnen ook bij staan zag ik zo-even.

Johan En Elvie

Citaat van: gosternokke op vrijdag 12 februari 2010, 19:27:47
Leuk forum  dat wereldwijzer,  ze hebben er zelf een forum over Filippijnen ook bij staan zag ik zo-even.

Leuk?
Plaats eens een link of een beetje wat sommigen verdoken reclame noemen en dan zal je eens zien wat er gebeurt.
Je zal rap hier terug staan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.