Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

1 ste reis naar de Filippijnen

Gestart door Kristof, zondag 11 maart 2018, 13:22:47

Vorige topic - Volgende topic

Kristof

Ik reis voor de eerste keer naar de Filipijnnen, namelijk Iloilo City Airport, volgende maand, ik ben van zin om rond de 25 dagen daar te blijven.. hebben jullie tips waar ik de goedkoopste vluchten kan vinden? en andere nuttige tips voor een eerste reis naar daar zijn ook altijd welkom..
Het goedkoopste dat ik nu vind is via Istanboel met turkish airlines voor 636 € maar de transfertijden zijn lang.. 28 uur op 38 uur terug..
Zijn er betere/goedkopere alternatieven?

MVG

flipjov

ik vergelijk altijd op skyscanner, paperflies en Chaser. daar vind je meestal wel de goedkoopste tickets als je wat schuift met data enz...
28 en 38u is wel heel lang onderweg, 1 maand van te voren boeken is meestal wel redelijk duur, beter zo vroeg mogelijk boeken.

Ronny55

Brussel Manila met Cathay zit je rond 700 euro met 16 h reistijd ongeveer, dat is wel wat duurder , dat spaar je uit op wat je uitgeeft tijdens het wachten. Net even gekeken , Met Cathay pacific Vertrek 05/04 tot 02/05  602 euro heen 16h15 en terug 16h35. dus uiteindelijk beterkoop , wel ASAP boeken. Op de site van Cathay. rechtstreeks.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Ik denk ook dat Cathay momenteel de beste optie is.

Zij zijn pas deze maand gestart met vluchten vanaf Brussel. Goeie startprijzen, met dank aan de marketeers van Cathay die de concurrentie aangaan met tal van andere maatschappijen op deze lijn Brussel - Manila en daar zijn wij uiteraard heel blij mee  :applaus:
Rich de Nederbelg.

hakke

cathay pacific is de beste van prijs/reistijd heb er al 3 keer mee gevlogen is dik in orde maar soms zijn er natuurlijk ook acties van andere maatschappijen....

Herbie

Effe zoeken, van uit Parijs, soms nog beter tarief.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

600 km heen en terug naar een luchthaven? Nee dank u, en daar gaat je profijt  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Herbie

Citaat van: Rich op dinsdag 13 maart 2018, 03:30:06
600 km heen en terug naar een luchthaven? Nee dank u, en daar gaat je profijt  :jajaja:

Klopt niet Rich. Kristof woont in West-vlaanderen. Wij zijn rapper in Parijs dan in Brussel met de trein. Tgv Rijsel-parijs 56min aan 15 :eu: en als je zo 200 :eu: kan uitsparen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Rich

Maar 15 euro?   Ja dan heb je idd gelijk als je er niet mee in zit om eerst naar Rijsel te rijden en dan nog eens met de trein naar Parijs. Wat een gedoe, zou niets meer voor mij zijn.
Rich de Nederbelg.

Herbie

Vorige maand uit Blankenberge vertrokken om 06:30 trein in Rijsel rond 08:02 vlucht om 11:25 in Parijs. Als ik uit Brussel zou vertrekken voor vlucht om 11:25 moet ik trein nemen in Blankenberge om 07:07. Zo in reis tijd maakt dat zo goed of geen verschil.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.