Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Philippijnen uit het Strafhof

Gestart door peldoman, woensdag 14 maart 2018, 09:14:08

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Teletekst NOS

Begint misschien iemand zenuwachtig te worden?




Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

We weten niet wat er, er na gebeurt, maar nanay zelfs is al veranderd. En is nu ook voor D30 zoals verschillende vrienden, vriendinnen. Het is misschien volgens regio. Maar hier zijn ze voor al dat killen :thumb: tiental dagen geleden, nog paar afgeknald. Op dat moment zat ik in Leyte. Barangay captain and her husband zitten al meer dan een maand in den bak. En iederreen happy.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

tjenn

Citaat van: Kano op woensdag 14 maart 2018, 09:42:23
Langzaam maar zeker op weg naar ???
Verwijdering van alle Europeanen in de Filipijnen dat zie ik nog gebeuren mede door zijn bullshit temperament.

peldoman

Ja, dat strafhof zit in  :nederlandsevlag: , zal vast niet verder over nagedacht worden door de meesten dat
Nederland er verder niks mee te maken heeft, maar wie wordt dan de zondebok?
Rancune tegen de  :nederlandsevlag: zou dan zo maar kunnen.
Ik ben er niet blij mee!!!

Adik

Is dat hetzelfde tandeloze strafhof als wat in het voordeel van Phils sprak wat betreft die eilanden die China claimt?

bananacreek

Citaat van: peldoman op donderdag 15 maart 2018, 05:51:12
Ja, dat strafhof zit in  :nederlandsevlag: , zal vast niet verder over nagedacht worden door de meesten dat
Nederland er verder niks mee te maken heeft, maar wie wordt dan de zondebok?
Rancune tegen de  :nederlandsevlag: zou dan zo maar kunnen.
Ik ben er niet blij mee!!!

Zo zal het gaan worden want als de Jan met de Pet verneemt Netherlands?....dan worden de Nederlanders daar voor aangekeken...en misschien gedeporteerd....



Zo ook met Jo Ma Sison....


Kano

Citaat van: Adik op donderdag 15 maart 2018, 13:04:19
Is dat hetzelfde tandeloze strafhof als wat in het voordeel van Phils sprak wat betreft die eilanden die China claimt?

Helemaal tandeloos is het Internationale Strafhof niet. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationaal_Strafhof.
En als de VN een Filipijnen tribunaal maken dan kan ook die optreden zoals bij
Slobodan Praljak, generaal bij de strijdkrachten van Herceg-Bosna, deze kreeg 20 jaar en de slager van de Balkan Radovan Karadzic die levenslang kreeg. Met deze vooruitzichten hebben beiden een einde aan hun leven gemaakt met gif.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

yepyep

Citaat van: Kano op vrijdag 16 maart 2018, 03:03:11
Citaat van: Adik op donderdag 15 maart 2018, 13:04:19
Is dat hetzelfde tandeloze strafhof als wat in het voordeel van Phils sprak wat betreft die eilanden die China claimt?

Helemaal tandeloos is het Internationale Strafhof niet. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Internationaal_Strafhof.
En als de VN een Filipijnen tribunaal maken dan kan ook die optreden zoals bij
Slobodan Praljak, generaal bij de strijdkrachten van Herceg-Bosna, deze kreeg 20 jaar en de slager van de Balkan Radovan Karadzic die levenslang kreeg. Met deze vooruitzichten hebben beiden een einde aan hun leven gemaakt met gif.

Ah, ik ben hier al even niet geweest, maar zo te zien ben je terug :)

http://www.filippijnen.org/index.php?topic=14565.msg119158#msg119158

O.B.Bommel

Politiek instituut dat Strafhof. Voor de buhne. Vele wereldleiders kunnen dan wel voor het hekje gaan staat.
Amerikanen erkennen het ook niet voor Amerikanen volgens mij. En zo zijn er meer landen maar dan hoor je niks.

Lijkt mij een logische reactie van de Filipijnen. Duterte is gekozen door de bevolking en voert slechts uit wat hij heeft beloofd. Waar bemoeien ze zich mee. Volgens mij zijn er nog wel belangrijker kandidaten die op die lijst thuishoren.

Uiteraard is dit een te simpele voorstelling van zaken en je kunt er best als opening een mooie discussie over voeren maar wel duidelijk is dat de overwinnaars niet aangeklaagd worden. Men predikt rechtvaardigheid maar het gaat om macht. En wie bepaalt de norm. Landen als Saoedi Arabie de vrouwenrechten laten bewaken, zoiets?

Waar ik de laatste tijd wel een beetje last van krijg is dat mijn kijk op de wereld heel anders is als dat ik in de krant moet lezen. Ik zal wel seniel worden langzamerhand. Een blije bejaarde die moet worden opgenomen.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam