Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

122 YO Philipina

Gestart door Fail_over, zaterdag 14 september 2019, 19:08:56

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Francisca Susano, a Filipina centenarian from the City of Negros Occidental, is the oldest living person in the Philippines as well may be in the world.

She recently celebrated her 122nd Birthday on September 11. She was born in 1897. The Guinness Book of World Records is in the process verifying Mrs. Susano's records so that she could be listed as the world's oldest person.

Nanay Francisca received a 100k cash gift in LGU in 2016.

Photos Courtesy of Hope Sipalay Ministry Jeter Canoy




(Ik heb horen fluisteren dat ze nog een potente Amerikaanse ATM zoekt....    :applaus:  :lachen: )


Bron: Biliran Island
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

tjenn


Kano

Waar of niet waar? Ik waag te betwijfelen of deze dame 122 jaar is,  hoewel ze er wel oud uitziet.  De Filipijnse bevolkingsadministratie, vooral in de afgelegen gebieden en kleine gemeenten, was bepaald niet erg betrouwbaar.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Riens

Kan maar zo zijn dat ze bij het overlijden de identiteit van de moeder heeft aangenomen. Dat is in het verleden wel vaker gedaan om erf belasting te besparen.


Rich

122 jaar, ongelooflijk.............mijn leven begint pas  :applaus:   :jajaja:  :happy:
Rich de Nederbelg.

Fail_over

Ach, het blijft lachen.  :lachen:

Wel een dilemma:

Hoe krijg je 122 kaarsjes op een taart?  :weetikniet:

En nog erger:
Heeft de 122 jarige genoeg asum om die in 1 keer uit te blazen? Want als dat niet gelukt, komt de volgende wens niet uit.
Tjoep! Patay at 123! 123 de laan uit!
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ronny55

Alles kan , Seth de derde zoon van Adam en Eva is 912 jaar oud geworden.  :lachen:  :lachen: 
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.