Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

ervaringen/ tips/vriendschap

Gestart door joszevenvijf, zaterdag 2 november 2019, 13:39:21

Vorige topic - Volgende topic

joszevenvijf

hallo  Ik heb weinig ervaring op dit forum.  Mijn naam is Jos, woon in Rotterdam, heb een correspondentie vriendin in Manilla.  Ik wil de filipijnen bezoeken en mijn vriendin een vakantie in Nederland geven.   Niet altijd even makkelijk.  Zou graag mannen leren kennen in een soortgelijke situatie om van gedachten te wisselen en evt. tips/ervaringen te delen

joost


Hallo joszevenvijf.
Er is genoeg te lezen op het forum over het een en ander maar aangezien dat je al 2 jaar en 5 maanden lid bent van dit forum zul je al wel genoeg gespreksstof hebben op kunnen snuiven. Succes.
Joost.

joszevenvijf

Inderdaad ben ik al lang lid.   Maar nooit wat gedaan met mijn lidmaatschap.   Het was (nog) niet actueel voor mij en dat is nu anders geworden.  Ik heb veel topics gelezen maar die van mijn interesse zijn al oud en nauwelijks nog actueel

joost


Ik heb veel topics gelezen maar die van mijn interesse zijn al oud en nauwelijks nog actueel

Hallo joszevenvijf.
Je kunt jezelf niet genoeg inlezen over deze onderwerpen. 'N gewaarschuwd man telt voor twee. In wat voor situatie leef je? Single , gescheiden , leeftijd , werkend , arbeidsloos , uitkering , gehandicapt ? Wat is de leeftijd van je vriendin? Heeft zij werk? Heeft zij kinderen? Is zij alleenstaand? Is zij gescheiden? Je praat dat je ze voor 'n vakantie naar Nederland wil laten komen. Is er 'n terugkeer garantie? Verdiep je jezelf maar eens in deze vragen.
Groeten en succes.
Joost.

Ton Hasselt

Citaat van: joszevenvijf op zaterdag  2 november 2019, 13:39:21
hallo  Ik heb weinig ervaring op dit forum.  Mijn naam is Jos, woon in Rotterdam, heb een correspondentie vriendin in Manilla.  Ik wil de filipijnen bezoeken en mijn vriendin een vakantie in Nederland geven.   Niet altijd even makkelijk.  Zou graag mannen leren kennen in een soortgelijke situatie om van gedachten te wisselen en evt. tips/ervaringen te delen

Ik help je graag, misschien beter buiten dit forum om, zeg maar.

joszevenvijf

Dank voor de moeite om te reageren.   Ik heb veel informatie ingewonnen maar ik wil zoveel mogelijk informatie inwinnen. Mijn situatie zal geen probleem zijn. Ik heb al lang gescheiden en een goede en vaste baan en aardig wat geld in reserve. De dame in kwestie is ook gescheiden en heeft 2 volwassen kinderen, en een vaste baan.    Een van mijn vragen is een terugkeer garantie.  Een retourticket voor de vlucht, en een verklaring van haar werkgever dat ze een vaste baan heeft, is dat voldoende?     Is een visum voor een vakantie voor bv 45 dagen makkelijk dan voor 90 dagen?  Helaas geeft de Nederlandse ambassade en of de NVI geen adviezen

joost

Citaat van: Ton Hasselt op zaterdag  2 november 2019, 22:11:42
Citaat van: joszevenvijf op zaterdag  2 november 2019, 13:39:21
hallo  Ik heb weinig ervaring op dit forum.  Mijn naam is Jos, woon in Rotterdam, heb een correspondentie vriendin in Manilla.  Ik wil de filipijnen bezoeken en mijn vriendin een vakantie in Nederland geven.   Niet altijd even makkelijk.  Zou graag mannen leren kennen in een soortgelijke situatie om van gedachten te wisselen en evt. tips/ervaringen te delen

Ik help je graag, misschien beter buiten dit forum om, zeg maar.

Ik help je graag, misschien beter buiten dit forum om, zeg maar.

Hallo Ton.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom die uitspraak? Ik help je graag , misschien beter buiten het forum om.
Groeten.
Joost.

Ton Hasselt

Gewoon wat directer, hier gebeurd niet echt veel.
Verwijzen naar links vind ik nou niet het beste, al kan dat helpen natuurlijk.


Ton Hasselt

Misschien nog niet verteld, sinds 14 oktober ben ik in Manilla getrouwd.
Vraagje...hoeveel salarisstroken moet ik afgeven voor visum D?

Luke

Citaat van: joszevenvijf op zaterdag  2 november 2019, 22:22:30
.....De dame in kwestie is ook gescheiden en heeft 2 volwassen kinderen, en een vaste baan.   .....

Ehhhh je bedoeld "annulled" ?
Heeft je vriendin al eens een reisje buiten de PH gemaakt?