Filipijnen importeren 300% meer Belgische aardappelproducten

Gestart door Rich, dinsdag 5 november 2019, 21:56:24

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 24 november 2019, 11:44:22
tja hoe dan ook,frans hollands of belgisch; Wies als tigluto heeft daar geen oren naar en doet het op haar manier anders krijgt ze TAMPO   :biggrinn:   




Ohh, maar na een paar slokjes uit die fles in het midden smaakt alles perfect  :crazy:  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

tjenn


Bulldozer

Bij S&R kan je Nederlandse diepvries patat kopen. Zak van 2.5kg voor minder dan php 200. Is goedkoper dan zelf maken en vind ze ook een stuk lekkerder.

tjenn

Indertijd had ik een kleine friteuse meegenomen vanuit België maar toen ik het in de phills wilde gebruiken duurde het een half uur eer het frietvet op de gewenste temperatuur geraakte  :denk: heb het maar opgegeven want het duurde nog eens een half uur eer de frieten degelijk gebakken waren. :ikkeniebegrijp:

Herbie

50 of 60 hertz kan er toch niets mee te maken hebben hee tjenn
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

janvanderijt

zal wel aan je frituur gelegen hebben ik heb er hier een gekocht een kleintje kan een liter vet in ik gebruik ossewit :biggrinn:

tjenn

Weet het niet het is 50 hertz, 840w, 230v. Het duurde ellendig lang eer ik een portie frieten had. De laatste weken van t'jaar ga ik naar Manila zal daar eens rondneuzen in de big malls voor een ander friteuse.

opinie

Citaat van: tjenn op dinsdag 26 november 2019, 12:17:42
Indertijd had ik een kleine friteuse meegenomen vanuit België maar toen ik het in de phills wilde gebruiken duurde het een half uur eer het frietvet op de gewenste temperatuur geraakte  :denk: heb het maar opgegeven want het duurde nog eens een half uur eer de frieten degelijk gebakken waren. :ikkeniebegrijp:

Had je die friteuse getest in België?
Nee, check weerstand.
Ja, check stopcontact en bedrading.
Het klinkt alsof er te weinig spanning op de weerstand komt of ergens een spanningsval is.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Luc

Te weinig Watt. Ik heb zo een kleine frietketel gehad van 1400 Watt en dat duurde ook een eeuwigheid eer de olie heet genoeg was. Goede frietketel is minstens 2000 Watt.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

tjenn

Nooit getest in België, ik dacht ook aan te weinig spanning maar ander stuff vanuit België zoals een tv en muziek installatie koffiezet en om water te koken werkt zonder problemen.  :confused2: Te weinig watt kan zijn weet het niet had speciaal een klein friteuse met weinig watt aangekocht omdat ik dacht dat het sneller zou opwarmen. Negen jaar geleden was er niet veel te vinden in Bohol omtrent die dingen nu is dat fel gebeterd.