Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

“LAAT IEDEREEN INBURGERINGSEXAMEN DOEN”

Gestart door Rich, zaterdag 21 december 2019, 20:08:27

Vorige topic - Volgende topic

Ton Hasselt

Wat een lomp wijf  :jajaja:
En als iemand niet weet wie Poelstra is  :thankyoufw5:

Rich

Ik vind het eerlijk gezegd nog niet zo'n slecht idee. Ze heeft echt wel een punt  :thumb:
Rich de Nederbelg.

Ton Hasselt


Rich

Nee, terug naar school en leren schrijven en cursus algemene ontwikkeling :)
Rich de Nederbelg.

Ton Hasselt

Daar heb je wel gelijk in, maar wie gaat ze dat leren?
Er is al zo'n tekort aan leraren.

Kano

Als autochtonen de taal onvoldoende beheersen en weinig van de geschiedenis weten, dan moet er iets aan het reguliere onderwijs veranderen.  Een examen verandert hier niets aan.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ton Hasselt

Citaat van: Kano op zondag 22 december 2019, 01:09:10
Als autochtonen de taal onvoldoende beheersen en weinig van de geschiedenis weten, dan moet er iets aan het reguliere onderwijs veranderen.  Een examen verandert hier niets aan.

Helemaal mee eens

Rich

Grote probleem is ook volgens mij het onderwijs en de opkomst van de social media.  Er worden geen boeken meer gelezen tegenwoordig en dat is een van de oorzaken.

De godganse dag zijn ze met hun smartphone bezig, en dan vooral met allerlei onnozelheid en zijn zo a-sociaal als de pest.

Examen? Neen, maar als ik iemand in dienst zou nemen in mijn bedrijf zou ik wel testen op schrijven en algemene ontwikkeling, en geen smartphones tijdens de werkuren.
Rich de Nederbelg.

Luke

Citaat van: Rich op zondag 22 december 2019, 10:48:59
Grote probleem is ook volgens mij het onderwijs en de opkomst van de social media.  Er worden geen boeken meer gelezen tegenwoordig en dat is een van de oorzaken.

De godganse dag zijn ze met hun smartphone bezig, en dan vooral met allerlei onnozelheid en zijn zo a-sociaal als de pest.

Examen? Neen, maar als ik iemand in dienst zou nemen in mijn bedrijf zou ik wel testen op schrijven en algemene ontwikkeling, en geen smartphones tijdens de werkuren.


Als senior ben ik het daar mee eens: "geen smartphone tijdens de werkuren". Daar kunnen de meeste senioren wel mee leven. Maar de Millennials kunnen niet zonder smartphone. Ze zijn totaal afhankelijk van dat ding "dat alles doet en denkt voor hen".....