Verbouwen, architecten, contractors en idioten

Gestart door Antonio, woensdag 11 maart 2020, 14:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Antonio

Citaat van: Pinkpanther op vrijdag 26 augustus 2022, 14:20:59Ok, nu de grote vraag.......   heb je er nog winst op kunnen maken ???
Als je de verkopers moet geloven stijgen de prijzen elk jaar 10%   :weetikniet:

mbg

Pinkpanther   :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
Beetje laat je post gezien, sorry.
Ja, wel wat winst, aankoop was 2.3 M, verkoop 3.5 M php.
Maar er zijn links en rechts wat kosten geweest, laten we het houden op ca. 1M php.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Pinkpanther

Ok toch nog en goede investering geweest... en je hebt gratis gewoond.
Ik zou nu bv in manila niks dureven kopen,,   klein Condo 24 m2  2.5 a 3.5 miljoen   :crazy:

Pinkpanther    :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

opinie

Citaat van: Pinkpanther op vrijdag 14 oktober 2022, 08:47:16klein Condo 24 m2  2.5 a 3.5 miljoen  :crazy:

24 m²  :denk: Dat is wat een studentenkamer in Eindhoven is. Voor 1 persoon! Dat is geen condo maar een cando, can zoals in sardine can.
Is dat gebouwd volgens de plannen van een architect uit Hong Kong? Overdag klap je het bed omhoog zodat de tafel neergeklapt kan worden?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Antonio

Citaat van: Pinkpanther op vrijdag 14 oktober 2022, 08:47:16Ok toch nog en goede investering geweest... en je hebt gratis gewoond.
Ik zou nu bv in manila niks dureven kopen,,   klein Condo 24 m2  2.5 a 3.5 miljoen   :crazy:

Pinkpanther    :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:
Niet gratis, we hebben namelijk nooit in dat huisje gewoond, geen zin om spullen daar naar toe te slepen voor een korte periode.
We hadden ons huurhuisje aangehouden, dat hadden we al jaren in gebruik, maar alleen met vakanties. Dubbel perceel op een hoek, in een low cost subdivision, maar kostte 7 of 8 k PHP dacht ik (regelde mijn vrouw, ik weet het niet precies meer).
Dus ca 150 euro p.m.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde