Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Extra sized luggage?

Gestart door eddyvm, zondag 5 juli 2020, 07:14:34

Vorige topic - Volgende topic

eddyvm

Hallo iedereen
Heeft er iemand hier ervaring met het extra meenemen van extra seized luggage,bovenop de gewone ruimbaggage?prijs?hoe het in zijn werk gaat in de luchthaven?sorry,nooit gedaan.een prettig weekend iedereen

mars

Je boekt gewoon online dit bij of op de luchthaven. maar let op, dit is echt prijzig :)

Kan je beter vooraf wat balikbayan boxen sturen, is nog goedkoper.

Kano

Hi Eddy,
Het is aan te raden de extra bagage vooraf online te boeken samen met je ticket.  Dat is meestal goedkoper dan bij het inchecken. Verder breng je de extra bagage gewoon naar de incheck-balie.
Het kan nogal prijzig zijn, zie als voorbeeld https://www.emirates.com/us/english/before-you-fly/baggage/purchase-additional-baggage-allowance/
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

eddyvm

Hallo
Bedankt voor het reageren,ik wou een buis(ter bescherming van zaken)meenemen.afmetingen zouden 2m lang zijn en een diameter van 15 cm ongeveer.groetjes.

dozo

buis in 3 stukken zagen en op de plaats van bestemming met 2 koppelstukken alles aan elkaar leimen ,past dan
ook in koffer en kleding past in de buis.gr

Herbie

Citaat van: dozo op zondag  5 juli 2020, 11:51:35
buis in 3 stukken zagen en op de plaats van bestemming met 2 koppelstukken alles aan elkaar leimen ,past dan
ook in koffer en kleding past in de buis.gr

:lachen:  :lachen:  :lachen: denk dat Eddy daar niet blij zal mee zijn
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

eddyvm

Buis in 3 zagen is een mogelijkheid,maar de visstokken waar ik heel hard gehecht aan ben minder,lol.
,maar toch bedankt voor de tip.

Guadalupe

Een paar jaar terug heb ik 2m lange rotanstokken meegenomen van Cebu naar Amsterdam.Was geen probleem en ook niet bijbetalen toen.
We vlogen met Cathay.
Wie lacht niet wie de mens beziet.

Ronny55

Citaat van: eddyvm op zondag  5 juli 2020, 14:18:41
Buis in 3 zagen is een mogelijkheid,maar de visstokken waar ik heel hard gehecht aan ben minder,lol.
,maar toch bedankt voor de tip.
Valt dat niet onder "sportuitrusting" in sommige gevallen kan dat gratis mee, moet wel aangemeld worden bij de booking
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.