Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Guy stranded in Biliran Island

Gestart door Fail_over, zondag 13 december 2020, 15:29:41

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Vandaag op FB. Vertaling is niet zo best. Triest.



Biliran Island



tSponss2oursedd  ·
I have to share something guys. Wala sa nagpasikat ko kay gusto ko makamao mo. He is Hans nakita namo siya while ga tambay me sa waiting shed. He is 64 years old from Sweden pero wala na siyay wife kay gibiyaan siya tas walang wala siya. He is a kind man tas dili niya deserve ag iyang kabutang karon☹️ Gibalik pajud namo siya kay gusto namo na may mahatag me na pagkaon sa iya kay as in luoy kaayo siya☹️ As what he said "I have no family" tapos wala siyay choice maong nag stay ra siya ara so please kindly donate clothes or hatag mog ginagmay na pagkaon☹️❤️
Naa ra siyas waiting shed sa naval sa may pantalan dapit. Basin naa moy matabang guys!❤️
Please do share para daghan makamao about ani and makatabang!❤️
FB page: Elizabeth Cabalquinto

    Ik moet iets delen jongens. Geen van de dingen die ik beroemd heb gemaakt omdat ik verliefd op je wil zijn. Hij is Hans, we zagen hem terwijl we in de wachtschuur rondhangen. Hij is 64 jaar oud uit Zweden maar heeft geen vrouw meer omdat hij achtergelaten is en niks is. Hij is een aardige man dan verdient hij zijn goedheid nu niet ☹️ We hebben hem teruggebracht omdat we hem eten willen geven omdat hij zo zielig is ☹️ Zoals hij zei ′′ ik heb geen familie ′′ dan heeft hij geen keuze daarom is hij hier gewoon gebleven dus doneer alsjeblieft vriendelijk kleding of geef een kleine maaltijd ☹️❤️
    Er is een wachtschuur in marine bij de pier. Misschien hebben jullie wel een dikke jongens!
    Graag delen zodat velen hiervan op de hoogte zullen zijn en kunnen helpen!
    FB pagina: Elizabeth Cabalquinto







Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

tjenn

Raffy Tulfo is the name daar moet hij heen.

Antonio

Lastig om uit deze berichtgeving op te maken, wie hij is, en hoe hij precies in deze situatie verzeld is geraakt.
Lijkt op het eerste gezicht op een aaneenschakeling van verkeerde keuzes van deze persoon, maar misschien zit ik helemaal fout.
Wel trieste plaatjes.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

startagain

Citaat van: Antonio op maandag 14 december 2020, 16:10:44
Lastig om uit deze berichtgeving op te maken, wie hij is, en hoe hij precies in deze situatie verzeld is geraakt.
Lijkt op het eerste gezicht op een aaneenschakeling van verkeerde keuzes van deze persoon, maar misschien zit ik helemaal fout.
Wel trieste plaatjes.
Mja... of nadat ze z'n centen afgenomen hebben, laten zitten...
Zou z'n verhaal wel een keer willen horen.
Move on.. to learn and improve