Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zwervende Pool in Dumaguete

Gestart door O.B.Bommel, dinsdag 9 februari 2021, 23:48:53

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Weet iemand iets over een Pool die rondzwerft op straat in Dumaguete?

Verhaal gaat dat zijn vrouw is overleden en hij is op straat gegooid door die familie. Omdat het een Pool is en mijn Poolse "schoonzoon" (die in Engeland woont) zich blijkbaar het lot aantrekt heeft hij mijn vriendin gevraagd hem daar iets te brengen.

Ik hou niet zo van die geintjes. Heb mij in het verleden al veel om "zielepieten" bekommerd maar in de meeste gevallen slechte ervaringen mee opgedaan. De laatste keer de vader van een kind opgespoord en nu zit mijn vriendin al meer dan een jaar met haar opgescheept terwijl de moeder de hoer speelt in Manila. Wie ze heeft mag ze houden is dat spel.

Ook mij eens het lot aangetrokken van de vriendin van een overleden buitenlander in Dumaguete en later bleek het verhaal er heel anders uit te zien.
Dus info is genoeg.

De man is van 5/9/1961, Naam KRZYSZIOF JULIAN MOSCICKI. Zwerft dus rond in Dumaguete. De man schijnt dokter te zijn. Als het waar is want als ik alle beroepen en functies moet geloven die me zijn verteld in al die jaren zit het creme de la creme in de Filipijnen.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam