Shit ze is nog gehuwd ...

Gestart door jan anderen, vrijdag 17 juni 2022, 00:23:09

Vorige topic - Volgende topic

innka3

Citaat van: O.B.Bommel op vrijdag  8 juli 2022, 18:07:01
Citaat van: innka3 op donderdag  7 juli 2022, 13:52:21verder gaan met je leven,en dit afsluiten.of je leven voor de komende jaren verzieken en geld in een bodemloze put gooien.er zullen echt wel ongehuwden zijn zonder ellende.  :hoedjeaf:

Dit advies onderschrijf ik vast. Als ik verder lees dat identiteitsfraude al tot de suggesties komen vrees is dan raak je toch wel erg van het padje.
Als het uitkomt ben je de Sjaak.

Je leest nogal eens van deze "gevallen" in het nieuws, die zijn dan zielig maar hebben het allemaal zelf veroorzaakt als je het hele verhaal kent.
precies,en misschien wordt er later ook nog een paar kinderen uit de hoge hoed getoverd.

folkertjong

Citaat van: Pinkpanther op zaterdag  9 juli 2022, 06:02:56Je kunt ook the Philippine way kiezen...... al zou ik dat niet aanraden.
Philipino's  huren een Hitman  ...voor een paar dzd peso als ze van iemand afwillen.
In Cebu gemiddeld 2 van zulke moorden per dag........heb ik onlongs in de krant gelezen.

Pinkpanther  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:  :hoedjeaf:

En de eerste verdachte is de "rijke'' buitenlander. Chatverledens, telefoongesprekken, alles digitaal wordt opgevraagd door de NBI. En natuurlijk genoeg chismosa's welke weten dat ze het had ''aangelegd'' met een ''rijke'' buitenlander.

Enige ''positieve'' is dat Nederland geen uitleveringsverdrag heeft met de Filipijnen.