Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

PCR test

Gestart door corb1958, dinsdag 1 november 2022, 10:30:04

Vorige topic - Volgende topic

corb1958

Goede dag medeleden.
Even een paar vragen?
wij gaan op 15-11-2022 voor 3 maanden naar Davao voor vakantie mijn vraag is moeten we nu wel of niet 48 uur van te voren een PCR test doen?
En een e arrivalcard wel of niet?
Ik lees namelijk zoveel verschillende informatie vandaar mijn vragen.
wie kan mijn een antwoord geven.
M.V.G. Cor Bark

disnoke

Als je de booster hebt gehad(eerste) dien je geen test te doen.

Nu kun je blijkbaar ook een e arrival card in de luchthaven bij aankomst doen, echter zou ik het toch al op voorhand doen.

In Europa kunnen ze ook niet volgen met de Filippijnse regels, zo vermijd je eventuele vragen bij inchecken en kun je direct aanschuiven bij aankomst ipv het daar nog in te vullen

Guadalupe

Wij zitten met dezelfde vraag daar we ook binnenkort vliegen,op Cebu.

Sinds een paar dagen is dan eindelijk de e-Arrivalcard site online,makkelijk in te vullen,het is zoals het vroegere gele papiertje eArrival card

Op officiele sites van de filipijnse regering kan ik niks vinden over PCR test,wel op reisbureaus waar van alles op staat.
Deze stelt dat er geen test meer nodig is https://guidetothephilippines.ph/articles/ultimate-guides/philippines-travel-covid-19

Zo zijn er meer sites te vinden die het claimen.

Zoals gewoonlijk blijft het een verrassing tot dat je in de vliegtuigstoel zit :)
Wie lacht niet wie de mens beziet.

tjenn

Een drietalweken geleden bij binnenkomst geen enkele test moeten voorleggen of doen wel vakantiekaart moeten tonen bij inchecken thats it. Toen nog wel One Health Pass ingevuld nu vervangen door e-Arrival card. Don't worry alles gaat smooth nu. :thumb:

tjenn

 :lachen: Vaccinatie kaart bedoelde ik. :confused2:

koy

Citaat van: corb1958 op dinsdag  1 november 2022, 10:30:04Goede dag medeleden.
Even een paar vragen?
wij gaan op 15-11-2022 voor 3 maanden naar Davao voor vakantie mijn vraag is moeten we nu wel of niet 48 uur van te voren een PCR test doen?
En een e arrivalcard wel of niet?
Ik lees namelijk zoveel verschillende informatie vandaar mijn vragen.
wie kan mijn een antwoord geven.
M.V.G. Cor Bark


enkel e-arrival card invullen op dezelfde website als One Health Pass
en je gegevens bijhebben uitgeprint of of je gsm van je vaccinaties
als je een booster hebt gehad is er geen pcr of andere test meer nodig

Ik vertrek naar Davao op 23/11 see you there  :thumb:

koy
leven en laten leven...

Baliw-katok