Boekingsproblemen bij veel voornamen

Gestart door Kano, zondag 20 augustus 2023, 12:16:25

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Op sommige sites zijn bij het boeken voor de familienaam en voornamen in totaal slechts 33 karakters gereserveerd en daar kom ik met mijn 3 voornamen overheen met als gevolg dat je niet kan boeken. Dat probleem had ik eerder niet.

Hoe doen jullie dat?  Vullen jullie de voornamen in totdat de limiet is bereikt of korten jullie een of meerdere voornamen af?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Luke

Citaat van: Kano op zondag 20 augustus 2023, 12:16:25Op sommige sites zijn bij het boeken voor de familienaam en voornamen in totaal slechts 33 karakters gereserveerd en daar kom ik met mijn 3 voornamen overheen met als gevolg dat je niet kan boeken. Dat probleem had ik eerder niet.

Hoe doen jullie dat?  Vullen jullie de voornamen in totdat de limiet is bereikt of korten jullie een of meerdere voornamen af?

Op welke sites bedoel je?
Ik heb ook 3 voonamen maar voor simpele sites gebruik ik maar maar mijn eerste voornaam (die ik in gebruikte tot ik in de PH belande). In de rest van de wereld waren ze OK met enkel 1 voornaam. Goverment en finaciele instellingen in de PH willen naam en voornaam zoals in uw paspoort (reispas).

Bjorna145

Vul de namen die op je bankpasje staan in, heb je nooit geen vergissing in de ten naam stelling.
Ik heb problemen gehad het het overmaken van mijn AOW daar had men al mijn voornamen vier stuks gebruikt dus werd het bedrag gereject ik had een copy van mijn pasje erbij gedaan.
Hiervoor gebeld dat men het pasje moest volgen dat is en deze leidend vanaf toen ging alles goed.
Bij het filiaal van de bank heeft men al mijn voornamen in hun bestand staan maar dat is alleen administratief.

succes

Johan

Kano

Ik heb het opgelost door te kijken naar mijn oude tickets. Daar had men alle voornamen aanelkaar geschreven en wat niet paste afgekapt.

De gegevens op mijn bankpasje werden wel voor de betaling maar niet voor de boeking geaccepteerd omdat daar alleen voorletters en geen voornamen staan.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn