Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

DIGID

Gestart door Bjorna145, vrijdag 29 december 2023, 08:37:00

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Beste medeleden hebben julie ook met de regelmaat van de klok moeite met het inloggen via digid.
Ik ben vandaag weer eens bezig geweest eerst de app maar daar komt men nu ook met wat extra vragen als gebruikersnaam en password op zich geen probleem  maar dan gaan ze ook een zescijferige code versturen en daar gaat het mis.
Doe je dit via een SMS dan komt de code nooit, doe je dit via een gesproken SMS dan heb je wel eens geluk dat deze komt.
Vandaag kreeg ik zelfs een gesproken SMS zonder geluid, dus de telefoon ging over en niets aan de andere kant van de lijn.
Ervaren jullie ook deze problemen.
Ik heb Globe als provider voor mijn telefoon.

Alvast bedankt

m.vr.gr.

Johan 

maastricht

Algemeen heb ik een probleem met het ontvangen bij mij thuis, soms heel snel andere keer uren later. Gebruik Smart. Vaak doe ik nu dit in een gebied waar de ontvangst zeer goed is, dan gaat het veel sneller.

Antonio

Dag Bjorna145, ik heb m'n oude post over DigID geupdate. Niet dat je daar iets aan hebt...
Want bij mij werkte het "ineens" weer, na wat gepruts dat ik niet meer kan reproduceren.
Wat details: smartphone provider is Globe, geen sms OTP nodig, het ingelogd blijven duurt vrij kort:de app vraagt na 2 min of zo alweer of je ingelogd wilt blijven.

Ben nu benieuwd hoe lang het blijft werken.
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde