Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Morgen vertrekt Carpie

Gestart door Rich, donderdag 4 maart 2010, 19:12:23

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Morgen vertrekt Carpie voor de eerste keer naar de Filippijnen om daar zijn vriendin te ontmoeten.

Carpie, bij deze wens ik je een fantastische reis, veel plezier.. :copulatie:.....ontspanning :duiken: :dance: en een behouden thuiskomst.

Vergeet je camera niet, en laat ons weten hoe alles verlopen is........we zijn allemaal benieuwd.

Goeie reis  :thumb:

:daag:Rich
Rich de Nederbelg.

Carpie

Thanks Rich,

Moet zeggen, de zenuwen gieren door mijn keel, mijn maag ligt al paar dagen compleet overhoop en slaap heel slecht........


Camera gaat absoluut mee, 2 geheugenkaartjes van telkens 4gb....... zal wel toekomen zeker  :lachen:


Morgenavond deze tijd loop ik al te ijsberen op Brussels Airport want om 21.30u wordt het startschot gegeven voor een nieuw en hopelijk fantastisch avontuur.


Uiteraard bekijk ik terplaatse wel eens het forum, als er tijd voor is uiteraard  :happy:


Greetz to all  :daag: :daag: :daag:


PS: Als er bij het terugkeren nog wat plaats over is breng ik wat zon mee  :agreed:

Baliw-katok

Carpie,

Een fantastisch goede reis toegewenst.  Geniet ervan en laat ons meegenieten !

Baliw-katok

JFK

Citaat van: Carpie op donderdag  4 maart 2010, 19:50:41
Moet zeggen, de zenuwen gieren door mijn keel, mijn maag ligt al paar dagen compleet overhoop en slaap heel slecht........

Als dat maar goed gaat Carpie.
Bij sommige van ons gieren de zenuwen in zo'n geval door iets anders dan de keel.
Die keel mag gerust overhoop gehaald worden, maar je maag ????? Oppassen !!
Na goed werk is het anders meestal goed rusten, dus dat slecht slapen zal wel snel overgaan.
Of niet natuurlijk en lig je de hele nacht naar dat schatje te staren  :lachen:
Maar da's voor niemand een ramp.
Succes en maak er een geweldige reis van met hopelijk een vrouw voor het leven.
JFKJFK

callebaut

Heeee Carpie Mabuhay in de phills en geniet ten volle teugen van de gastvrijheid hier  :applaus:
Ben op het ogenblik in Manila - ermita
Een veilige vlucht toegewenst .......
greetz .....

Carpie

Zo, de laatste "thuis-stappen" zijn ondernomen..........

Net online ingecheckt, leuke plaats kunnen kiezen met 3 vrije stoelen, héhé, zal mij misschien wel lekker lang kunnen uitstrekken......... :thumb:

Bovendien in tegenstelling tot verwacht nog plaats aan venster kunnen verzekeren en niet op de vleugel zoals was ingecalculeerd.

Ferm makkelijk met Etihad, online inchecken, boardingpassen zijn zelfs afgedrukt en al.......dus enkel valiezen afgeven, veiligheidscoridoors doorkomen en hop, naar Abu Dhabi en daarna straight to Manilla.

De laatste loodjes wegen............  :neeneenee: de laatste uren duren het langst  :lachen: :lachen: :lachen:

Greetz to all  :daag: :daag: :daag:

Johan


Rich

Rich de Nederbelg.

boomerang

#7
Hallo Carpie,

Ik kan mij jouw gevoelens van spanning en verwachting heel goed voorstellen. Mij is ongeveer hetzelfde overkomen als wat jou nu staat te gebeuren.

Deze goede reis wens aan Carpie is voor mij tevens een introductie van mijzelf en hoop héél veel plezier aan dit forum te beleven. Dus Carpie realiseer dat je hier werkelijk jouw hart kan verliezen want de Pinay zijn uniek.

Groet van boomerang

[admin]Bericht gedeeltelijk afgesplitst naar "even voorstellen" [/admin]
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

xav

#8
laat je maar es gaan zou ik zeggen Carpie  :thumb: , dan komt het zeker inorde  :biggrinn: , ik nog een goeie 2 weken te gaan en ik mag ook terug vertrekken  :happy:


:daag:

Kano

#9
Carpie veel plezier en good luck  in  :smiley-philippines:    :thumb:  Ben benieuwd naar je ervaringen ... en foto's natuurlijk. :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn