Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

100 islands

Gestart door ganda, vrijdag 5 maart 2010, 03:16:23

Vorige topic - Volgende topic

ganda

Een mooi filmpje van youtube over de 100 islands in Pangasiman

http://www.youtube.com/watch?v=7OzMS-Cd5SI

have fun

disnoke

Ben er een paar weken geleden geweest en het werd een prachtige dag. 

Eerst naar de markt om supplies te kopen, een vriend van me woont in de Filippijnen en organiseert trips en daarom heb ik een goed verzorgde trip gehad, zelf had ik dat allemaal niet kunnen regelen.  Inkopen bestonden uit drank, rijst, groentjes, gambas en wat vlees.

Daarna kwam een banka ons ophalen, eerst naar één van de eilandjes waar we op ons gemak een bbq deden en ik met mijn vriendin al wat snorkelden, daarna rustig verder varen naar een plek waar ze schelpen en zo hebben samen gelegd en ook de moeite om daar te snorkelen.  Spijtig dat ik geen duikmateriaal mee had (had last van een verkoudheid) en om af te sluiten nog naar een viewpoint.

Echt een aanrader om deze eilanden te bezoeken

stip66

Ik kan dat alleen maar beaamen Disnoke, ik ben er in october/ november 2x een weekend geweest. Voor 8 personen betaalde ik om en bij de 10,000 ( boottocht, logies, eten, uitstappen, snorkelen,... ) Ik heb ook een telefoonnummer van iemand die op Quezon Island woont ( waar je kan verblijven in een cottage ) die ik je kan aanraden om je te komen oppikken met de boot. Voor de nieuwsgierigen staan er een 40 tal foto's van 100 Islands op mijn Facebook account. Als de hemel bestaat, ligt ie daar......  :jajaja:

Rich

Citaat van: stip66 op zondag 18 april 2010, 03:25:55
Als de hemel bestaat, ligt ie daar......  :jajaja:

Nee hoor Peter. De hemel voor mij is in Cebu omdat mijn Versie daar woont ! :lachen: :jajaja:
Rich de Nederbelg.

JFK

Citaat van: Rich op zondag 18 april 2010, 10:17:27
Citaat van: stip66 op zondag 18 april 2010, 03:25:55
Als de hemel bestaat, ligt ie daar......  :jajaja:

Nee hoor Peter. De hemel voor mij is in Cebu omdat mijn Versie daar woont ! :lachen: :jajaja:

Dus jouw versie van de hemel ligt (sorry...woont) in Cebu, Rich ?  :lachen:
JFKJFK

Rich

Rich de Nederbelg.

boomerang

Citaat van: Rich op maandag 19 april 2010, 00:04:03
Da's correct JFK  :thumb: :lachen:

Een kijkje in de "hemel" oftewel Camagong St. Lahug. Cebu City :


Zo woont men daar:



Varkens welke daar nota bene in huis gehouden worden en men slaapt en woont op een bamboe vloertje er boven :


Een kijkje in een "open keuken":

Zelfs de hanen ontbreken daar niet:




"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

callebaut

#7
Citaat van: boomerang op maandag 19 april 2010, 05:41:41

Zo woont men daar:



Varkens welke daar nota bene in huis gehouden worden en men slaapt en woont op een bamboe vloertje er boven :









Ik dacht dat varkens houden in the City verboden was door de burgemeester , dat is althans wat ze mij hebben verteld

boomerang

#8
Citaat van: callebaut op maandag 19 april 2010, 06:16:16
Citaat van: boomerang op maandag 19 april 2010, 05:41:41

Zo woont men daar:



Varkens welke daar nota bene in huis gehouden worden en men slaapt en woont op een bamboe vloertje er boven :









Ik dacht dat varkens houden in the City verboden was door de burgemeester , dat is althans wat ze mij hebben verteld

Dan is dat uitsluitend bij een vertelling gebleven. Er zullen veel meer dingen gebeuren die eigenlijk niet mogen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

Citaat van: boomerang op maandag 19 april 2010, 05:41:41
Citaat van: Rich op maandag 19 april 2010, 00:04:03
Da's correct JFK  :thumb: :lachen:

Een kijkje in de "hemel" oftewel Camagong St. Lahug. Cebu City :



Die quote begrijp ik eigenlijk niet  :ikkeniebegrijp: want zulke foto's kan je overal in de Filippijnen maken.
Rich de Nederbelg.