genieten, genieten en nog es genieten......

Gestart door Carpie, zaterdag 13 maart 2010, 13:21:47

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Zalig, ongelofelijk en eigenlijk totaal onverwacht maar ik geniet met volle teugen.

Ik ga het heel kort houden maar wat mij nu overkomt wens ik iedereen toe.

Dus ga ik gauw weer verder met mijn heerlijk vrouwtje, dat is nu ff iets belangrijker !!!!!!!!! :lachen: :lachen: :lachen:

Eind volgende week ben ik terug in het koude westen, laat jullie dan heel graag meegenieten van mijn mooiste 2 weken uit gans mijn leven.

Ciaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

xav

geniet ervan Carpie... jammer dat het een korte vakantie is... maar dat maakt het daarom niet minder special...  :thumb:

Rich

Rich de Nederbelg.

opinie

Geniet nu van je vakantie en elkaars gezelschap. Vertellen kan je straks wel.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Digos


Dit is duidelijk....

Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.

Enjoy your time Carpie  :thumb:

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

callebaut

Heeee Carpie ......we wensen jou en haar het allerbeste ......en kijken er al naar uit naar het volgend verslag .... :applaus:

JFK

Citaat van: Carpie op zaterdag 13 maart 2010, 13:21:47
...........................................
Eind volgende week ben ik terug in het koude westen, laat jullie dan heel graag meegenieten van mijn mooiste 2 weken uit gans mijn leven.

Carpie Carpie Carpie ........echt ne kerel die "Carpe Diem" denk ik als voorbeeld voor zijn schuilnaam heeft gebruikt.
Ik hoop maar dat we hier op het forum over twee weken niet gaan denken: " Goh, wat heeft die Carpie dan toch voor een rot leven tot dusverre moete hebben als dit de 2 mooiste in heel zijn lange leven waren  :lachen: :lachen: :lachen: "
Maar alle gekheid op een stokje Carpie....je hebt groot gelijk dat je ons gewoon effe 'de rug toekeert' en met je vrouwtje whatever verder gaat doen.
Het zij je gegund ! :wink1:
JFKJFK