Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Er zijn nog wel enkele schoenmakerijen in Marikina... Daar kan je nog wel terecht met een groooote poot.  :biggrinn:

bananacreek

Citaat van: Luke op dinsdag  4 januari 2011, 14:01:11
Er zijn nog wel enkele schoenmakerijen in Marikina... Daar kan je nog wel terecht met een groooote poot.  :biggrinn:

Dat worden dan zeer dure schoenen om even naar Marikina te moeten, misschien vind ik wel iets in Cebu, goed idee trouwens Luke. :hoedjeaf:

Kano

Tja, wie op grote voet wil leven  :haha:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#73
Citaat van: Kano op dinsdag  4 januari 2011, 15:49:33
Tja, wie op grote voet wil leven  :haha:

Ja, wordt te duur, en daarom in plaats van dit te eten, zoals aanbevolen een aantal dagen geleden, voor P 1336............... :ikkeniebegrijp:


Dan moet ik dan toch maar genoegen nemen met het onderstaande.............. :confused2::

Goed kouwen zodat het eten gelijkmatig in je bloed komt (De Hoogwerkers)

Schoenen maken de man ?????? :benweg:

Rich

Rich de Nederbelg.

boldy

Citaat van: Phille op dinsdag  4 januari 2011, 07:11:21
Citaat van: boldy op dinsdag  4 januari 2011, 06:58:45
phille  is het niet verstandiger om hier schoenen te kopen ?  want ik neem aan dat het daar lang zoeken zal zijn om een grote maat te vinden .
verder wens ik jullie alvast een mooi huwelijk  en dat alles gaat zoals jullie wensen dat het gaat

@Boldy, ik heb het niet duidelijk genoeg gedefinieerd, met mijnen 41 a 42 zal dat wel geen probleem zijn om daar schoenen te vinden, zie ik ook niet direct als een marteling (tenzij ik een foute aankoop zou gedaan hebben), maar met de marteling refereer ik naar de aanschaf van een paar schoenen voor haar, je weet ook wel hoe besluiteloos men is in de Filipijnen in het algemeen en hoe besluiteloos vrouwen kunnen zijn in het bijzonder (en dat is een universeel gegeven), ik zie het al zo voor mij, een ganse dag schoenen passen om dan uiteindelijk één van de eerste paren die ze aan het begin van de zoektocht gepast heeft te gaan kopen ...  :jajaja: en het betreft niet één paar, maar twee paar, want ... na de reception heb ik een pool side party voorzien en ze zou dan graag van outfit willen veranderen, dus ander kleed, dus andere schoenen ... en dat moet wel assortie zijn hé  :jajaja:



ok dat is niet echt een grote maat nee :)
maar je bedoelde niet schoenen voor je eigen maar je aanstaande  sorry voor het misverstand ik begrijp wat je bedoelt met de marteling want gloof wel dat alle vrouwen het zelfde zijn als ze wat nieuws moeten aanschaffen winkel in en winkel uit  :lachen: tis daarom dat de meeste mannen een hekel hebben om te gaan winkelen met hun vrouw/vriendin.
nou ik wens je iedergeval suc6 en plezier
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

ik ga eigenlijk met plezier mee gaan winkelen... als ik zie dat het te duur is zeg ik dat het haar niet past  :lachen:

dolfijn76

Nou dan moet je niet met Filippijnse mannen gaan winkelen want dan trek je je haren uit. Ik ben al niet het type dat lang blijft treuzelen in een winkel.  Oftewel hangt er iets oftewel niet.  Maar met mijn filippijnse ooms geraakte ik verdorie dat pashokje niet meer uit. Zot werd ik ervan


Digos


Schoenen op maat kan je overal in de phils laten maken in de vele shops waar ze boesings en allerhande snijden uit banden en ze zijn ook ineens geschikt voor de pool party.



Je moet wel uitkijken dat ze een band gebruiken waar nog een beetje profiel op zit  :lachen:

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Hebt ge de versleten banden van uwe Yamaha dan toch verkocht in de " Junk Shop ", Digos ?  :haha: