Goed nieuws voor mannen met een jongere partner

Gestart door boomerang, vrijdag 14 mei 2010, 08:59:25

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Vandaag in Spits gelezen :

Cougars gaan sneller dood
Vrouwen die een jongere partner hebben leven aanzienlijk korter dan vrouwen die het met een leeftijdsgenoot doen. Mannen die een jongere partner hebben leven juist langer  :applaus: Dat blijkt uit Duits onderzoek, meldt de Britse krant Daily Mail vandaag.

Als een man zeven jaar jonger is, dan is de kans dat zijn partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. "Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de vrouw," aldus een onderzoeker. Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.

Cougars zouden sneller dood gaan omdat een jonge vriend veel stress met zich meebrengt; de relatie voldoet niet aan de eisen van de maatschappij.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

ik kan nooit snappen wrom ze naar zulke onzin onderzoek gaan doen  ze kunne dat geld beter voor een nuttig onderzoek gebruiken
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op vrijdag 14 mei 2010, 10:41:38
ik kan nooit snappen wrom ze naar zulke onzin onderzoek gaan doen  ze kunne dat geld beter voor een nuttig onderzoek gebruiken

Dit is het beste en meest nuttige positieve onderzoek wat zij kunnen doen. "It made my day"
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Rich

En morgen of overmorgen lees je dan weer in een ander onderzoek dat het juist andersom is  :haha:
Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: Rich op vrijdag 14 mei 2010, 11:09:33
En morgen of overmorgen lees je dan weer in een ander onderzoek dat het juist andersom is  :haha:

Als ik in 2060 nog posts plaats hier, was het een correct onderzoek  :lachen:

boomerang

Citaat van: stip66 op vrijdag 14 mei 2010, 11:29:01
Citaat van: Rich op vrijdag 14 mei 2010, 11:09:33
En morgen of overmorgen lees je dan weer in een ander onderzoek dat het juist andersom is  :haha:

Als ik in 2060 nog posts plaats hier, was het een correct onderzoek  :lachen:

Dit is absoluut een correct onderzoek. Stel je voor dat ik veroordeeld zou zijn om mijn leven te moeten slijten met een leeftijdsgenote.

Fietstochtjes door Drenthe.....
Bezoekjes aan rommelmarkten..........
Theedrinken bij haar vriendinnen........
1 x In de week klaverjassen of biljarten in de bejaardensoos.......

Enkel het teruglezen van bovenstaande 4 regeltjes doet al een doodsverlangen in mij ontwaken.

De onderzoekers hebben volgens mij dus gelijk !!!
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

klootzakken (voorheen Jens)

mijn asawa gund mij geen lang leven , zij is 9 jaar jonger dan ik . ik heb haar dit bericht laten lezen en haar verteld dat ik nog 2 meisjes van 18 erbij wide hebben   :copulatie: :lachen: dit vond zij geen goed plan   :shoot13lj7:   tis ook nooit goed.

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

ganda

Citaat van: boomerang op vrijdag 14 mei 2010, 08:59:25
Vandaag in Spits gelezen :



Als een man zeven jaar jonger is, dan is de kans dat zijn partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. "Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de vrouw," aldus een onderzoeker. Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.


DUS


Als een vrouw zeven jaar jonger is, dan is de kans dat haar partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. "Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de man," aldus een onderzoeker. Voor vrouwen met jonge mannen geldt dat omgekeerd.


Is da nu goed nieuws voor mannen met een jongere partner?   Woeha.... wa ne bullshit.. :lachen: :lachen:

boomerang

Citaat van: ganda op vrijdag 14 mei 2010, 12:09:54
Citaat van: boomerang op vrijdag 14 mei 2010, 08:59:25
Vandaag in Spits gelezen :



Als een man zeven jaar jonger is, dan is de kans dat zijn partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. "Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de vrouw," aldus een onderzoeker. Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.


DUS


Als een vrouw zeven jaar jonger is, dan is de kans dat haar partner vroeg overlijdt 20 procent groter dan als het stel even oud is. "Hoe groter het verschil in leeftijd, hoe lager de levensverwachting van de man," aldus een onderzoeker. Voor vrouwen met jonge mannen geldt dat omgekeerd.


Is da nu goed nieuws voor mannen met een jongere partner?   Woeha.... wa ne bullshit.. :lachen: :lachen:

Wel goed lezen natuurlijk : Voor mannen met jonge vrouwen geldt dat omgekeerd.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"