Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Airmiles / Wat en hoe?

Gestart door Rich, vrijdag 14 mei 2010, 21:46:39

Vorige topic - Volgende topic

O.B.Bommel

Toch even een kleine ergernis te melden (ok verwondering maar):

Ik word er de laatste weken regelmatig aan herinnerd dat mijn airmiles gaan vervallen. Dan natuurlijk gevolgd door de nodige adviezen die het probleem wel oplossen maar waar ik niks aan heb.

Het zijn er te weinig om er echt mee iets te doen en de aantallen die ik bijeen moet slepen om er daadwerkelijk iets mee te kunnen doen, ja, dan moet ik alleen nog maar met die aanbieder vliegen.

Nu heb ik er maar de volgende reactie aan gewijd:
"Dank voor uw bezorgdheid naar mijn persoon en de service mijn geheugen op te frissen. Toch valt het niet erg goed, ik heb een beetje het gevoel dat mij iets wordt ontstolen en de steler biedt mij het aan om het weer terug te kopen".
Getekend, een teleurgestelde klant. 
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

Luke

In de beginjaren (1985-95) was Sing Air ook top, juist zoals de Olie-Air's het vandaag doen. Jaar na jaar werd dan de service licht afgebouwd; minder cadeautjes, minder qualiteit van eten etc..

Ik vond het een goede ervaring met Sing Air maar heb ook nooit iets "gratis" gekregen als frequent flyer. CX daarentegen, in dezelfde tijd, ook prima service, gaf meermaals een ongevraagde upgrade.

Het laatste met Sing Air was veel minder positiefs. Hun verouderde vloot zetten ze vooral in naar Aziatische bestemmingen en dan komt aan het licht dan hun maintenance toch niet zo denderend is; Technische panne nog voor het vertrek in Changi; vlug nog een ouwe bak uit de hangaar sleuren die er echt niet goed uit zag binnen nog buiten. Twee keer in Taipei uren vast gestaan door een mankement en nog andere kleinere ongemakken. Toen was de Top er af voor mij. En Kriss Flyer ook maar 1 keer gebruik van kunnen maken.

Kano

Al die miles, punten en zegeltjes vind ik volksverlakkerij. Ze zijn in de verkoopprijs begrepen, dus je betaalt ze zelf en als je ze niet gebruikt of kunt gebruiken (waarop wordt gehoopt) dan is dat extra winst voor de maatschappijen die ze uitgeven.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: Kano op zaterdag 23 februari 2013, 01:34:11
Al die miles, punten en zegeltjes vind ik volksverlakkerij. Ze zijn in de verkoopprijs begrepen, dus je betaalt ze zelf en als je ze niet gebruikt of kunt gebruiken (waarop wordt gehoopt) dan is dat extra winst voor de maatschappijen die ze uitgeven.
:agreed: Precies hetzelfde boerenbedrog als 0% intrest. Moest verboden worden... :kwaad:  :spank: :shoot13lj7:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.