Jambers : Boer Joël met zijn Filippijnse vrouwen

Gestart door ladgar, donderdag 27 mei 2010, 15:55:46

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Citaat van: gosternokke op dinsdag  9 september 2014, 17:55:19
Lijkt mij ook 2 veerklemmen rechtvaardigen geen huiszoeking.   Dus de hamvraag waar was men naar op zoek ?  Word er tegenwoordig in  :belgiesmiley:  ook al zo veel gekweekt dan op zolder ?   In  :nederlandsevlag: is dat schering en inslag.
Wat is daar mis mee gosternokke?  Geluk is de herinnerde geur van bloemen. J.Cortens

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

ganda

Citaat van: Luc op dinsdag  9 september 2014, 17:47:18
Citaat van: gosternokke op dinsdag  9 september 2014, 16:46:24
Triest dat de  :belgiesmiley: justitie daar hun tijd en geld aan verdoet  :negatief:  2 veerklemmen die op een zolder liggen te roesten.

  Interssanter is de vraag:  Wat moest de politie op die zolder ?   :denk:   Neem toch aan dat ze niet de huizen afgaan met de vraag even op zolder te mogen kijken ?

Dat vraag ik mij ook af. Een rechter gaat toch geen huiszoeking toestaan voor 2 veerklemmen? En wie heeft er zitten vertellen dat er daar op de zolder iets te vinden was? Waren ze misschien op zoek naar "eigen kweek"  :biggrinn:

Niet vergeten dat het tabaksboeren zijn, hé.
Het zou dus kunnen dat justitie wou controleren of ze al dan niet "verboden" tabak  teelden.


gosternokke

Citaat van: peldoman op dinsdag  9 september 2014, 18:03:36
Citaat van: gosternokke op dinsdag  9 september 2014, 17:55:19
Lijkt mij ook 2 veerklemmen rechtvaardigen geen huiszoeking.   Dus de hamvraag waar was men naar op zoek ?  Word er tegenwoordig in  :belgiesmiley:  ook al zo veel gekweekt dan op zolder ?   In  :nederlandsevlag: is dat schering en inslag.
Wat is daar mis mee gosternokke?  Geluk is de herinnerde geur van bloemen. J.Cortens


Niks mis mee, Ieder moet vooral zelf maar weten wat die op zijn zolder doet.   


@ fail-over   , had  echt geen fauw idee hoe het in   :belgiesmiley: was op dat gebied.


  @ ganda, ja dat heb ik destijds op de Jambers reportage gezien, dat ze tabak teelden. Vraag me af is dat nog zo.

    maar dan nog , justitie moet toch sterke vermoedens hebben dat er iets niet pluis is op dei zolder, wil men een huiszoekingsbevel uitvaardigen ? 

   Of gaat zoiets heel makkelijk in  :belgiesmiley:  ?

Luc

Valt tabak niet onder de verantwoordelijkheid van het acciinskantoor in België.

Art. 74. Voor de hoeveelheden waaraan hij geen geoorloofde bestemming heeft gegeven en welke hij niet vertoont, is de planter strafbaar met de voorgeschreven boeten terwijl daarenboven de accijns wordt geheven op basis van de waarde vastgesteld bij artikel 94 van dit besluit. Wanneer er geen vermoeden van bedrog bestaat kan nochtans een te rechtvaardigen speling worden toegekend als compensatie voor het gewichtsverlies voortvloeiende uit het droger worden van de tabak.
  Het aantal bussels, baaltjes of zakken moet overeenstemmen met het aantal vermeld op het register. Ten minste eenmaal per jaar doen de ambtenaren, in aanwezigheid van de planter, opneming van de tabak in het bezit van de planter.

Art. 92. Al wie handel drijft in ongefabriceerde tabak of in fabrikaten, elke tabaksplanter, tabakskerver of tabaksslijter moet het toezicht vergemakkelijken over de lokalen welke hij gebruikt voor zijn handel, bedrijf of opslagruimten van de geoogste tabak.

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=1994080130&table_name=wet
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Rich

OMG  :stomstomstom:

Krijgen we hele wetteksten van een topic van 4 jaar geleden.  :benweg:
Rich de Nederbelg.

dozo


gosternokke

Ja, waarom niet ?  Zowel vader en zijn  gedragen zich lomp en boers, en hebben wellicht een simpele gedachtengang.   Maar ik denk dat het wel mannen met een goed hart zijn , die  (op hun manier ) het beste met hun vrouwen voor hebben.

Ja een kakmadam uit Manila zou het daar niet lang uithouden, maar als die vrouwen van het  :smiley-philippines: platteland komen , en niet veel eisend zijn gaat dat wel goed komen denk ik.

  En als ik het mis heb hoor ik dat graag !

diky dik

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-ieper/-ik-ben-geen-gevaar-meer-op-de-baan-a2147367/

Een gevaar voor de filipijnse vrouwen en een gevaar op de weg!
Mocht ik ooit ergens in die streek moeten zijn , hu..hu..hu ..dan neem ik wel de trein !  :lachen:

Waarom lig ik nu niet krom van het lachen ?

nils

Tja, je zou er haast een reality soap over kunnen maken.
Weinig kunnen is schijnbaar ook een talent.  :lachen: