Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ratten op je hotelkamer.

Gestart door loyd, donderdag 27 mei 2010, 23:07:41

Vorige topic - Volgende topic

Digos


Na al die jaren in de phils...hadden we ons voorgenomen om dit jaar als we in Manilla zijn toch eens Juri's te bezoeken.

Maar na al wat we hier lezen krijg ik zo men bedenkingen....maar waarom is Juri's niet goed?

Ok het zijn geen sari sari prijzen en dat het daar wat meer kost dan normaal.

Er word veel negatiefs gezegd over Juri's zonder feiten.

Van horen zeggen hoor je veel zeggen.....maar is niet altijd de waarheid.

LIVE ONCE - LIVE IT

Amice

Van horen zeggen ,hoor je inderdaad veel zeggen. Maar als er zoveel nederlanders zijn die allemaal verschillende negatieve ervaringen vertellen, ga ik er niet van uit dat het allemaal uit de duim is gezogen, temeer niet omdat eigen ervaring eensluidend is.

Daarnaast als het echt zo goed is daar, waarom zijn er dan zoveel die slecht over ze spreken vanwege eigen ervaringen?

Mijn eigen ervaringen zijn:
Als de vriendelijke gastheer n pilsje weggeven ,maar die toch op de rekening zetten.
Happy hour tot 7 uur maar een pilsje besteld om 6.45 wordt toch voor het volle tarief berekend. Excuus was ja de klok staat achter.  :negatief:
Zelf vind ik daarnaast de kwaliteit van het eten en de hoeveelheid nou niet bepaald het gevraagde bedrag dekken, Het eten is er doorgaans goed maar de kwaliteit en prijs liggen geenszins in verhouding. Daarnaast moet je lang wachten op je eten(meer drank omzet).
Een 5 sterren restaurant zoals zij je willen doen geloven(en zeker laten betalen) is het echt niet.
Al wetende heb ik echt geen zin om in n kroeg te zitten waar ik n pilsje wil drinken en dat eigenlijk beter kan laten omdat je simpelweg besodemieterd wordt,zeker als je ze de kans geeft en die geef je als je er n paar op hebt.

Zo maar n greep uit wat er zoal gebeurd daar en dit soort zaken houden niet op en worden enkel erger als je andere nederlanders naar hun ervaring vraagt. Mijn ervaringen zijn dan nog simpel en ik zal er niet minder om eten of drinken ,maar t hoort niet te gebeuren. punt uit.

Loop er maar eens n paar dagen voorbij en kijk hoeveel klanten er binnen zitten buiten de 2 eigenaren, hoezo een leuk babbeltje maken? er zitten er 1 of 2 als je geluk hebt,thats it.

maar volgens hun hebben ze n wereld omzet en zijn ze s'werelds beste zaak hoor,jaja :ikkeniebegrijp:

Het blijft list en bedrog daar.
Een vos verliest dan ook wel zijn haren maar niet zijn streken. :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Gago

ik heb Juri's een 2tal weken terug bezocht. (fotos kan je zien in mijn andere posts)

ik heb er stoofvlees met friet besteld en de asawa bitterballen. ik ging er eigenlijk omdat ik dacht een lekkere "Duvel" te drinken. Maar geen belgische bieren op de kaart, met als gevolg dat ik 'beduveld' was op een andere manier.

Het stoofvlees was behoorlijk slapjes, en de portie veel te klein. ik kon er zeker wel 2 op, dus maar wat aan mijn vriendin haar bitterballen gezeten.   :evil:
Maar veeel te duur voor de kleine porties, en de kwaliteit.

ik ga er zeker niet terug, dat staat vast. Kreeg er amper een goeiendag.

grtz

stip66

#23
Citaat van: Gago op zondag 30 mei 2010, 06:19:12
ik ging er eigenlijk omdat ik dacht een lekkere "Duvel" te drinken. Maar geen belgische bieren op de kaart, met als gevolg dat ik 'beduveld' was op een andere manier.

Het stoofvlees was behoorlijk slapjes, en de portie veel te klein.

Dan is er veel veranderd sinds october 2009....



en de prijs, tja..... php 185 voor nen Duvel is niet overdreven. Ik betaal meer op de Groenplaats, op pisafstand van thuis dan voor het Willebroekse goud, 12,000 Km hier vandaan.  :ikkeniebegrijp:

Wij zijn er 3x geweest. ( 1x in het gezelschap van Mawibata & Mhimi )
1ste keer hebben we steak tenderloin gegeten, was prima in alle opzichten.



De rekening van de tenderloinsteak ( 200 gr ) met frietjes bedroeg php 750 en viel dus best mee.  
Lekker mals, saignant, vol smaak ( niet afgekookt ) en voldoende qua volume voor mij.
De volgende 2 maanden heb ik mijn tanden stuk gebeten op hunne steak. Als ik mijn schoenen had afgekookt, waren die malser geweest  :lachen:

2de keer stoofvlees. Viel tegen daar het op een andere manier was klaargemaakt. Wij zijn bereiding met bruin bier gewoon.



Om eerlijk te zijn, zag het stoofvlees er al niet uit bij de servering...

Qua gastvrijheid mocht ik ook niet klagen, de  :nederlandsevlag: eigenaar kwam bij ons zitten voor ne babbel en heeft nog enkele bruikbare tips gegeven voor het interview in de ambassade, daags erna. De interviewster, Amy ( dacht ik ) zou er ook regelmatig over de vloer komen.

Zo zie je maar hoe een zaak in enkele maanden tijd kan verloederen......

Maar we zijn weer aan het afwijken, het begon met ratten en we zitten nu op cullinair niveau  :lachen:

Amice

CitaatZo zie je maar hoe een zaak in enkele maanden tijd kan verloederen......

Verloederd is het al sinds 2008.
Overigens kost een eveneens goede steak(300gr) bij Munchen 495,00
Daarnaast moet je nog maar afwachten of je bij Juri's de toegezegde  steak(waar de prijs op is berekend) krijgt.

Duvels en andere nederlands/belgische import is er al tijden niet meer want de KLM brengt het niet meer mee voor ze(komen daar ook niet meer of zelden ).

Nog een ervaring met ze die ik vergeten was: nieuwe haring(aangeboden in februari  :ikkeniebegrijp: )Tja de prijs was wel van de nieuwe haring ,die echter niet eerder dan juni gevangen mag worden.  :jajaja:

Het is derhalve niet zo vreemd dat de huidige clientele enkel toeristen zijn die nog geen ervaring hebben met Juri's.
Klanten (die daar wonen of vaak komen)vasthouden kan hij niet en gaat met zijn mentaliteit ook niet lukken, zelfs niet met die goede babbel van hem.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

ladgar

Citaat van: stip66 op zondag 30 mei 2010, 08:17:34

en de prijs, tja..... php 185 voor nen Duvel is niet overdreven. Ik betaal meer op de Groenplaats, op pisafstand van thuis dan voor het Willebroekse goud,


"Het Willebroekse goud"... in Willebroek is er alleen de Willebroekse Brug
Duvel komt uit Breendonk een deelgemeente van Puurs

stip66

Citaat van: ladgar op zondag 30 mei 2010, 11:48:40
Citaat van: stip66 op zondag 30 mei 2010, 08:17:34

en de prijs, tja..... php 185 voor nen Duvel is niet overdreven. Ik betaal meer op de Groenplaats, op pisafstand van thuis dan voor het Willebroekse goud,


"Het Willebroekse goud"... in Willebroek is er alleen de Willebroekse Brug
Duvel komt uit Breendonk een deelgemeente van Puurs

Is juist, kon niet meer op de gemeentenaam komen, excuses  :floet:

" SSSSSHHHHHHTTTTTT, Hier rijpt den Duvel !! " staat er op het bord langs de A12  :lachen:

ladgar

#28
Citaat van: stip66 op zondag 30 mei 2010, 08:17:34

Qua gastvrijheid mocht ik ook niet klagen, de  :nederlandsevlag: eigenaar kwam bij ons zitten voor ne babbel en heeft nog enkele bruikbare tips gegeven voor het interview in de ambassade, daags erna. De interviewster, Amy ( dacht ik ) zou er ook regelmatig over de vloer komen.


Die Ivy gaat ook veel naar Johan's Beach Resort in Subic. (een Belg)
Die Johan kan een goed woordje doen voor uw visum vertelde iemand.

stip66

Citaat van: ladgar op zondag 30 mei 2010, 12:26:12
Die Johan kan een goed woordje doen voor uw visum vertelde Danny O.

Yap, dat kan ik bevestigen. Toen ik de donderdag mijn LC ging afhalen en ik zei dat ik daags ervoor bij Juri's geweest was, veranderde haar gemoedstoestand in positieve zin  :ikkeniebegrijp: