Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ratten op je hotelkamer.

Gestart door loyd, donderdag 27 mei 2010, 23:07:41

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Om toch effe ook iets te schrijven over Juri's, ben daar ook eens geweest, was in januari van dit jaar.

Toen we binnenkwamen geen klanten en rare sfeer, en het rook er erg muf (het kwam minder proper over als een echt Filipijns restaurant  :denk:) ... mijn honger was al bijna over, maar dacht, nu we hier toch zijn ... toen ik de menukaart optilde liep er een kakkerlak weg, ik weet dat men die ondingen wel meer aantreft in de Phils, maar toch ... men stelt dan toch wel de hygiĆ«ne in vraag, hoe moet het er dan uitzien in de keuken was mijn eerste gedachte! Algemene indruk was dat het er allemaal erg verloederd uitzag!

Belgische biertjes waren er niet te krijgen, dan hebben we maar besloten om ergens anders iets te gaan eten.

Amice

ALs ik het bericht van ladgar tussen de regels door goed interpreteer zijn die jongens ook meer ergens anders mee bezig dan een restaurant runnen.  :weetikniet:


Zo ja dan wordt daarmee de deksel van de beerput even opgetild en zou dit gedeelte van het topic beter afgeschedien kunnen worden door een moderator.
Want dan wil ik wel graag de hele beerput open zien.  :lachen:


Kakkerlakken vind je inderdaad overal maar er waren tijden dat het er in juris beneden iig proper uitzag.
De keuken is er boven. Er heeft n paar jaar geleden n portugese belg gewerkt als kok die niet aan koken toekwam omdat die bezig was de hele vloer af te steken en te kuisen.

Kan me nog herrinneren( ik kwam er toen nog) dat die amsterdammer hem daar nog voor prijsde omdat het zoveel werk was.
Koken kon hij geloof ik ook niet, want hij heeft er niet lang gewerkt  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

infas

Ik zat onlangs op uitnodiging te eten in de cebu sports club in de buurt van Ayala.
Daar liep er toch ook een muisje het restaurant door en dit is een van de betere restaurants :lachen:

Johan En Elvie

Je bent nooit zeker daar en nergens.
Het restaurant mag er nog zo mooi uitzien je ziet niet wat er in de keuken gebeurd.
Er zal in de  :smiley-philippines: wel geen controle op zijn terwijl dit hier wel het geval is en maar goed ook.
en zelfs dan vinden ze hier nog dingen die niet kunnen maar ze worden toch in het oog gehouden.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.