Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tricycle, jeepneys en andere

Gestart door ganda, zaterdag 27 juni 2009, 18:22:49

Vorige topic - Volgende topic

ganda


En dit is meer een kruising van een tricycle en een jeepney.

click


Baliw-katok

nog nooit gezien.  Doop hem bij deze de jeepcycle.  :happy:

ganda


Dit is de "basic version" van de tricycle

    click


joselito



Don Quichote de La Mancha op zoek naar een windmolen



Een familie-uitstapje



Het meubelvervoerbedrijf




Ik wist al hoe je indertijd 15 Hollanders in een dafje kreeg, maar hier krijgen ze 15 mensen in een tricycle




Probeer zo maar eens te rijden.



En probeer zo maar eens te rusten.




Cerus Liner, de schrik van het verkeer en zonder twijfel de oorzaak van verschillende doden ieder jaar




Baliw-katok

#14
Nice pics Joselito  :thumb: :thumb:

Hieronder nog twee exemplaren toegestuurd door eddyvm.  Vooral die laatste is subliem :applaus:




joselito

Inderdaad mooie foto's Baliw-katok. Ik tel er 17 alhoewel het moeilijk te zien is wie er achter staat of erop zit.  :thumb:

xav

hahahaha niet normaal die laatste  :lachen:

eddyvm

hallo
allereerst een bedankje aan baliwkatok voor het plaatsen van beide fotos.Ze zijn genomen in de streek van Bicol,Caramoan Peninsula.Heel mooie streek.Ik zat op de minst bevolkte trike,en bij elke helling moest iedereen afstappen.Je beleeft weleens een avontuurtje in de phils!groetjes en veel reisgenot aan ieder.eddy en cathy

Digos



Mooie foto's van jullie en ja die laatste is subliem, als je dat tegen iemand hier verteld geloven ze je niet dat het mogelijk is.

Ik ben ook altijd verwonderd hoe die moteurkes dat allemaal kunnen trekken  :ikkeniebegrijp:


Toen we juist terug waren in Belgie, miste we dat wel......een tricycle, was toch een vlugge en goedkope manier van vervoer zonder vaste haltes en uren en we gebruikten het meestal ook voor korte afstand om niet in de zon te moeten lopen  :zon7ie2:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Mawibata

#19

Ik twijfel er aan of dit een officiel voertuig is, vermits er een oranje zwaailicht opstaat  :ikkeniebegrijp:






De brouwer op ronde






Deze is van de slachter in BCD. Dient om af en toe een geslacht varken te gaan halen.






Transport van criminelen of stoute kindjes ?





Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.