Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tricycle, jeepneys en andere

Gestart door ganda, zaterdag 27 juni 2009, 18:22:49

Vorige topic - Volgende topic

Tank

Die op de vierde foto moet wel door het zijraam kijken, anders kan hij niet sturen.  :lachen:

Kano

@Baliw-katok De e-jeepney rijdt o.a. in Makati en de e-tricycles nabij Fort Bonifacio  Taguig.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok

Citaat van: Tank op maandag  6 juli 2009, 13:30:29
Die op de vierde foto moet wel door het zijraam kijken, anders kan hij niet sturen.  :lachen:
yep Tank, je hebt gelijk, was mij nog niet opgevallen

Baliw-katok

Citaat van: Kano op maandag  6 juli 2009, 14:41:54
@Baliw-katok De e-jeepney rijdt o.a. in Makati en de e-tricycles nabij Fort Bonifacio  Taguig.

ok thanx voor de info, zal wel nog een tijdje duren vooraleer we ze in de province gaan zien  :lachen:

Mawibata



Van deze firma (Star Express Lines)  reden er nog verschillende rond met paintbrush van andere popsterren, een stuk of 5 - 6, oa Britney Spears, en ?  ?

Het is me niet gelukt van de andere foto's te maken.
   :weetikniet:









Er zitten soms juweeltjes tussen, het moeten niet altijd roestbakken zijn     :thumb:












Mawibata




Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

joselito

Citaat van: Tank op maandag  6 juli 2009, 13:30:29
Die op de vierde foto moet wel door het zijraam kijken, anders kan hij niet sturen.  :lachen:

Het zijn toch wel artiesten om hier in het donker mee te kunnen te rijden, weinig licht, praktisch geen voorruit en de tegenliggers ook vaak geen licht.
Hebben de filipino's kattenogen?

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

opinie

Citaat van: Tank op maandag  6 juli 2009, 13:30:29
Die op de vierde foto moet wel door het zijraam kijken, anders kan hij niet sturen.  :lachen:

Dat zijn anti-verblindingstickers!
Door zich strategisch achter de juiste sticker te plaatsen kunnen ze de zon of grootlichten van tegenliggers afschermen.

Voetgangers? Die hoeven ze niet te zien! In de Filippijnen kruist men de straat niet zoals hier met de wetenschap: "ik heb voorrang."

:neeneenee:

In de Filippijnen kruist men de straat met de wetenschap: "Ren voor je leven!"  :jajaja: :eek:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

ganda


Twee leuke foto's van een jeepney met dieren op het dak of achteraan op de treeplank.






Ik heb ze opzettelijk zo groot gelaten zodat de beestjes echt in het oog zouden springen.





Mawibata



Citaat van: ganda op dinsdag  7 juli 2009, 23:32:24

Ik heb ze opzettelijk zo groot gelaten zodat de beestjes echt in het oog zouden springen.



De foto's aandachtig bekijkende, denk ik niet dat die beestjes nog veel gaan springen.   :happy2:



Mawibata



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.