Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

EEN DERDE VAN MOSLIMS WIL EMIGREREN.

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 30 juni 2009, 09:05:01

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)


HIVERSUM\DEN HAAG.

ruim een derde [36 procent] van de TURKSE en MAROKKAANSE moslims in nederland wil emigreren door de groeiende populariteit van GEERT WILDERS.
meer dan de helft van de moslims [51 procent] denkt er wel eens over om het land te verlaten. dat blijkt uit onderzoekvan onderzoeksbureau MOTIVACTION in opdracht van NCRV NETWERK dat ergisteravond aandacht aan besteedt. volgens netwerk zegt toch 76 procent van de moslims zich in nederland thuis te voelen , maar 57 procent geeft aan zich door de toenemende populariteit van WILDERS wel minder thuis te voelen.

bron TUBANTIA  dagblad.

jens.........
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Luckyluc

Als ze maar niet naar België komen.......  :lachen: :lachen:

Phille

Nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven, maar opeens lijkt het mij een voordeel om Vlaanderen aan Nederland toe te voegen ...  :lachen:


innka3

ach de helft van de NL's willen ook weg,maar die gaan ook niet  :lachen:

Robert

er komt nog steeds genoeg binnen in Nederland, de centras zitten overvol, verder neem ik het artikel niet zo serieus. vele nederlanders, waaronder ikzelf, willen ook weg, moet wel allemaal kunnen.
verder ligt het er ook van aan hoe de vraagstelling is.

je kan een vraag stellen als wil je uit nederland weg
of zou je eerder uit nederland weggaan als wilders aan de macht komt.

het is altijd van belang wie de opdracht heeft gegeven om een onderzoek te doen.
kost klauwen vol met geld al dit soort opdrachtjes en onderzoeken.
dan hebben we in nederland nog de onvermijdelijk maurice de hond, onze onafhankeljke opiniepeiler.
die geloof ik al helemaal niet. 

franil

Dat ze weg willen wil nog niet zeggen dat ze weg gaan. Wat moeten ze in Turkije en Marokko zonder de Nederlandse voorzieningen?
Vroeger was ik een stuk jonger........

Amice

Ja das natuurlijk een open deur.
het feit dat ze nog niet weg zijn is enkel vanwege de voorzieningen en een gouden handdruk und ab in die heimat is voor hen niet genoeg dat is al gebleken.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

JFK

Citaat van: Phille op vrijdag 11 december 2009, 00:28:50
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou schrijven, maar opeens lijkt het mij een voordeel om Vlaanderen aan Nederland toe te voegen ...  :lachen:

Is al voor een stukje gebeurd hoor, heeeeel lang geleden.
Maar misschien moet het wel andersom, dan lopen diezelfde alochtonen mogelijk in nog grotere getalen weg naar hun geboortegrond.
Het Vlaams blok heeft mogelijk nog drastischer plannen  :lachen:
JFKJFK

Phille

Het wordt hoogtijd dat er eens wat gedaan wordt aan het beleid betreffende immigratie, hier een paar cijfers uit de stad Antwerpen:

Meer dan 50% van de mensen die gebruik maken van de diensten van het OCMW (ik denk dat dit WAO noemt in Nederland) is van buitenlandse origine  :denk:
Meer dan 60% van de kinderen op school, jonger dan 9 jaar, is van allochtone origine.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut geen racist, echt wel niet. Maar ik heb wel een probleem met dat hele gedoe van wel of niet hoofddoek, in hun privé doen ze wat ze willen, iedereen beleeft zijn religie op zijn manier; als men weet dat in hun thuisland, neem nu Turkije; hoofddoek in het onderwijs simpelweg verboden is; waarom zouden wij het dan moeten toelaten. En voor alle duidelijkheid; deze discussie gaat over het vrij onderwijs; wij hebben in België een aantal netten; katholiek onderwijs, vrij onderwijs, en nog wat andere netten; het vrij onderwijs heeft als regel, geen religieuze symbolen in de school; OOK GEEN KATHOLIEK KRUIS; maar die Islam aanhangers willen een uitzondering behandeling, dit is wat mij stoort; pas u aan of .... ja ik weet het; klinkt als VB taal, en nochtans ben ik helemaal geen VB aanhanger; het gaat mij gewoon om het principe!

En dan de recente ontwikkelingen ivm schadevergoeding die men kan vragen als men asiel aanvraagt en er geen opvang voorhanden is; dan moet de overheid 500 euro per dag schadevergoeding betalen, in wat voor een land leven wij! Sommige Belgen die hier geboren zijn, die al dan niet door pech niet meekunnen die moeten het doen met een leefloon wat niet veel hoger is dan die 500 euro; maar dan wel per maand. Dergelijk toestanden worden uiteraard snel rondverteld, ga met zen allen naar Belgie, hoe meer hoe liever, want er zijn niet genoeg opvangplaatsen, vraag asiel aan en cash 500 euro per dag!!!! Zo zijn er recent toch al een 40-tal die hierin geslaagd zijn, ik weet niet dat men het beseft, maar 500 euro per dag is een dik loon, das 15.000 euro per maand!

Zullen wij Belgen maar rustig blijven hard werk, braaf zwijgen en vooral heel veel belastingen betalen; zoals ik tijdje terug even de moeite heb gedaan om uit te rekenen hoeveel er van mijn eindejaarspremie af ging; wel beste mensen; dit was slechts 60% of 40% die ik er netto van over hield! Als men het bovenstaande leest dan kan men dit toch niet langer blijven slikken. Ik heb geen probleem met het idee om minder bedeelden tot op zeker niveau te helpen, maar ook hier zijn grenzen.


stip66

Citaat van: Phille op zaterdag 20 maart 2010, 07:54:26
Dergelijk toestanden worden uiteraard snel rondverteld, ga met zen allen naar Belgie, hoe meer hoe liever, want er zijn niet genoeg opvangplaatsen, vraag asiel aan en cash 500 euro per dag!!!! Zo zijn er recent toch al een 40-tal die hierin geslaagd zijn, ik weet niet dat men het beseft, maar 500 euro per dag is een dik loon, das 15.000 euro per maand!

Phille, â,¬ 500 is per persoon huh !!!!!
Dwz dat een asielzoekende familie van 4 personen â,¬ 2000 per dag krijgt oftewel â,¬ 60.000 per maand !!!!!!!  :atyourservice: